2021/01/23

[食譜] 蛋奶素 | 太陽蛋植物肉醬意大利麵



平日在家煮素食唔洗諗得咁複雜,一包意粉一樽意粉醬再加盒植物肉碎,十分鐘就可以煮出一盤又靚又好食的意粉,簡簡單單又有營養一餐。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Buy Me A Coffee

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報
https://www.facebook.com/breakfastland

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



因為我買左一包好得意好靚的太陽造型意粉,所以想整肉醬意粉,剛好雪櫃有意粉醬又有植物免治牛肉。其實料理都係將屋企食材 mix and match 之嘛,唔好俾自己太大壓力。



本來我諗住好豪氣咁煮晒成包,望一望營養標簽先發現一包有成二千個卡路里,好似大誇張所以煎1/3包就算。



意粉按包裝指示煮好,隔水、過冷河備用,這個只需煮四分鐘好快速。



這個肉碎不需要解凍,但落鑊成餅野咁,加熱30秒到一分鐘左右先開始可以炒散,不過佢夠乾身,可以好容易炒至焦脆,我都幾鍾意個質地。



肉碎炒香之後加入意粉醬,拌勻之後再加入煮好的意粉混合,話咁快就可以上碟,煎多隻太陽蛋就更完美了。

咁得意的意粉實在令人心情好,帶飯盒都好適合喎。



+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com