2019/08/15

[kitb萌早餐] 奶素食譜:素菜咖喱配雙色椰菜花飯



在印度超級市場買到印度茅屋芝士Paneer,於是好想食咖喱,本來想用上次去曼谷學的咖喱食譜,但行開甘薯葉見到有素食咖喱醬就買包試下。

包裝後面有寫用法,原來係用清水煮個醬再加椰奶,但我鍾意椰香所以直接用椰奶煮。除了印度芝士之外,我還切了茄子、本菇、金菇、番茄和花椰菜進去,結果好像太貪心變成超多料蔬菜咖喱。



本來仲想切紫洋蔥,但個煲已經塞唔落 XDD。本菇本來想落成包,但都係唔夠位所以切一半。中間那包就是在甘薯葉買的素食咖喱醬,即開即用味道仲唔錯,成分都幾單純無咩化學添加,可以推薦。



印度芝士其實係壓實成磚形的茅屋芝士,有淡淡奶味,通常用來煮咖喱。



先將椰奶煮沸,加入素食咖喱醬,煮出油脂之後再放入蔬菜,煮到蔬菜熟就食得。



低醣飲食必備之椰菜花飯,用果汁機打碎炒乾就食得。這次用小杯子作模具,裝滿壓實倒轉放在盤子上,拿起來就有形狀漂亮的飯塔了。



黃色炒椰菜花飯加點薑黃炒勻就可以,再用同樣方式倒模。



這個低碳素食蔬菜咖喱飯食完好滿足!不過煮一次要成兩個鐘,分兩餐食。




Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com

第二種吃法:蔬菜咖喱配麵或蒟蒻麵

想要認真煮咖喱,所以特別去找品質比較好的椰汁,結果發現市面上十款有十款椰汁都有加化學添加劑,明明椰汁應該是很有益的食材啊!找了很找就想起這個有機牌子,終於給我買到有一罐 100% 沒添加的椰汁了!

Nature's Charm 除了椰汁,還有煉椰奶和椰奶忌廉等多種純素產品,價錢不是嚴重貴。我這罐在甘薯葉買廿四個幾,素咖喱醬都係廿四個幾,這樣煮一次可以一個人食三至四餐或四個人食一餐,計起來都很合理。



咖喱除了配飯,也可以拿來配麵條,低醣飲食可以用蒟蒻麵,全都一樣好食。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

LIKE ME ON FACEBOOK


FOLLOW ME ON INSTAGRAM
@misskitb