2019/08/07

[香港素食] 翠華餐廳:連鎖快餐方便素



最近新豬肉開始進駐連鎖快餐食肆,在茶餐廳也可以用合理價錢吃到素食餐點,對於彈性素食或方便素/鍋邊素食者來說就更加方便了,畢竟日常生活返工放工要特地去素食餐廳也不是易事。

去試食翠華餐廳 Tsui Wah Restaurant 兩個 Omnipork新豬肉 菜式,順便八卦下佢地仲有咩素食,選擇唔算特別多但都有飽肚野食,想吃蔬菜也有很多款式。

「素食豬肉煎蛋飯」和「素食芝士肉醬意粉」售價都在 HK$50 之內,現在全線翠華都食得到。老老實實,吃了一段時間素食的人都唔會特登走去食,但如果葷食朋友話要食茶餐廳,起碼知道食翠華唔會太空虛,又可以重溫舊夢咁樣。

兩款的番茄新豬肉碎都係用白菌粒、甘筍粒、西芹粒和香草炒香,焗芝士肉醬意粉因為好耐無食過會覺得比較新奇,吃起來其實差唔多,視乎你鍾意食飯定食意粉。

註釋:方便素即是鍋子煮過肉都食、在肉旁邊的菜都會食之非嚴格素食




Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




未來肉碎煎蛋飯 HK$45
白飯上面鋪一層番茄肉醬再加一隻太陽蛋,翠華用的是無公害雞蛋,都幾講究架。


新豬肉芝味焗意粉 HK$49
因為要焗所以等耐少少,有焗過既芝士自然特別香口好食。希望唔好有人去翠華問可唔可以轉純素芝士。


冰鎮秋葵 HK$30
翠華有冰鎮秋葵和冰鎮芥蘭,另配芥辣豉油或胡麻汁,秋葵粗壯又爽脆。其他蔬菜仲有一款欖油田園炒雜菜是素食,其他炒菜可能要走蠔油之類,落單前可以問清楚。


翠華有跟Green Monday合作,所以有一版素食餐單,有飯有麵有三文治有菜。如果唔係嚴格素食,都仲有零食小菜可以選擇,例始我叫左涼瓜煎蛋 HK$55 (好鍾意食涼瓜 XD)。




+++++
LIKE ME ON FACEBOOK


FOLLOW ME ON INSTAGRAM
@misskitb