2020/12/01

[食譜] 三眼仔純素蘋果批 | 純素VEGAN



上上禮拜六參加 Wine and Dine festival  的網上 Masterclass,跟 The Cakery 創辦人學整純素蘋果批,終於都有時間自己焗。我將大蘋果批一分為二,做了兩款設計,至於三眼仔同聖誕節有咩關係?你理得我丫。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



這個 Masterclass 有提供材料和食譜,所以基本上我只係打開包裝直接將材料混合就完成了,好簡單。不過批餅其實成份都好單純,就只有麵粉、鹽、糖和純素牛油而已。



第一次用純素牛油做烘焙,其方便之處就係可以直接拿來取代動物牛油,特性有相近之處,食譜唔會太複雜。



我記得第一次整批餅的時候,麵糰成舊石頭咁硬覺得好驚恐,以為雪得太耐之類。其實,麵糰成舊成咁硬係正常,而且係可以幹得開。



我買了一個 12cm 太概5吋的批模,細個小小比較容易處理。



平常完全沒機會盲焗批底,好在搵到包放左好耐唔要既米。不過好似唔夠重,將就將就啦。



盲焗批底的時候切蘋果,煮餡料的時候比想像中短,不需要熬好耐那種。



本來係想做聖誕主題,不過醒起我有三眼仔模,咁梗係要焗一個三眼仔批啦!這組模具在AEON$12蚊店買,正版授權,唔用齋睇都覺得開心。



入爐前長這個樣子。



焗完之後個餅皮有少少縮水,三眼仔都細隻左。我焗左20分鐘都唔太上色,應該係因為無上 egg wash,咁唯有大火焗多一陣。



另一個做麋鹿造型,模具係 IKEA 出品,好多年前買落,唔肯定現在還有沒有這款。我只肯定佢係正宗北歐麋鹿。



這次縮水情況沒那麼嚴重,我諗面積大會有優勢。



所以我焗了兩大個純素蘋果批,有誰想吃呢?

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com