2020/12/16

[香港咖啡店] 荃灣Cafe | Espresso Alchemy:落地玻璃開揚咖啡店 本地烘焙高質精品咖啡



這天去荃灣無肉食吃完飯,等朋友有一個鐘空閒時間,正好找間咖啡店坐下。Espresso Alchemy 有向街的落地大玻璃窗,超有情調又光猛坐得好舒服,杯咖啡當然都好好飲啦。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



咖啡店位於荃灣如心廣場一期,搭地鐵的話荃灣西站比較近,可以由海之戀商場一路經天橋行過來,入如心廣場見電梯落地於就搵到。



它在靠門口的位置,所以有一大片對著外面廣場的落地玻瑰,環境靚光猛,我覺得好舒服寫意好鍾意。



飲咖啡為主的店,也提供一些精緻早午餐類食品。



外帶杯子的設計都幾精美,不過身為環保小天使,我會提你預備定一隻環保杯子去咖啡店買外賣咖啡,尤其係日日都要飲的朋友。



也有 Cold Brew 咖啡和手工啤酒之類可以飲。



卡位後面的鏡子櫃又幾靚,我幾鍾意佢地揀這個橙橙地又少少粉紅色的調子配白色。



窗邊位有三張圓檯,因為限聚令的關係中間果張無得坐。



中間還有一張分享長檯,同樣因為限聚令的關係,現在間隔成兩人兩人座位。



午間有 Lunch Set 可以選擇,主餐有配咖啡一杯,我研究過有兩款係無肉蔬食。



咖啡的部分,望真先發現原來佢地有兩隻blend,但唔洗你揀,唔同既啡有預設左邊款 blend ,好專業的感覺。



這版特飲都幾吸引,我會有興趣試下橙酒朱古力。



唔飲啡的話仲有茶和朱古力等等,我見好多人叫伯爵茶鮮奶朱古力,應該都係招牌飲品。



點完咖啡剛好窗邊位的客人離坐,梗係換個舒服的位chill,望住出面人來人往特別悠閒。


Latte HK$41(大)

咖啡有普通和大杯裝之分,坐得耐不妨叫杯大既慢慢飲,啡味係幾香醇喎。

從來都唔知道荃灣有間咁正既咖啡店喎,下次經過這邊又再去飲下先。

+++++
餐廳資料
Espresso Alchemy

地址:荃灣楊屋道8號如心廣場商場一期地下G02號舖
電話:2703-7188
營業時間:08:00–19:00
官網:http://alchemycoffee.net/
FB:https://www.facebook.com/espressoalchemy
IG:https://www.instagram.com/espressoalchemy/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com