2020/12/09

[香港素食] 尖沙咀 | Reaction Coffee Roasters:尖沙咀全新寬敞咖啡店 餐牌有多款素食選擇



在跑馬地很紅的 Reaction Coffee Roasters 最近來到尖沙咀開分店,新店勁大間非常好坐,望一望個餐牌竟然有一半以上都係素食,仲有純素之選添!餐點屬又靚又好食系列,咖啡都夠香又好飲。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129



+++++



咖啡店好近尖沙咀地鐵站,由P3出口出來行兩步就見到,超級容易搵!



門前的樓梯是拍照好地方。店門是用趟的,不是推或拉喔,我坐在門邊看到每十個有八個都唔識開門幾搞笑。



入面面積比我想像中大,我還以為是那種只有十個位的小店,原來都幾有規模。



近門處是比較悠閒的區域,比較適合坐低飲杯咖啡果種,同時亦係最適合影打卡相的位置。



有棵聖誕樹非常有氣氛,所以我決定坐響棵樹隔離。



店內採出半自助用餐形式,自己到櫃檯點餐付款,之後餐點咖啡會有店員送上。



門前有一個櫃子售賣商品,有咖啡豆、濾掛咖啡包、隨行杯和茶壺之類。



行入裡面還有另一個用餐區,午市繁忙時間都坐到好多人。



店內有提供免費Wifi,想找地方坐半天帶電腦工作也可以。



紅磚牆加上白色窗框有外國氣氛,白色窗出面仲有一排木椅可以坐,帶狗都應該OK。



各種黑白咖啡都有,轉植物奶+HK$4,有燕麥和豆奶兩款揀。



茶都有幾多款喎,仲有泰式奶茶拿鐵好似幾吸引,另外我覺得咖啡果皮茶都幾新奇,聽都未聽過。



一打開早午餐餐牌,竟然見到成版都有葉子標記,頓時眼前一亮!上面有11款素食可以揀,而且全部都幾吸引,竟然仲有 OmniPork 焗薯和純素漢堡呢!



小點心的部分有牛角包、Muffin 之類。



咖啡豆有兩款 House Blend 可以揀,一款 Fruity 一款 Nutty,我永恆地只會揀 Nutty,從來唔知 Fruity 咩味。



小點心的真身可以在陳列櫃看到,睇真都決定吃甚麼。



清水自己斟,個水喉幾得意。



每日單品豆可以在板上看到,飲手沖的自己看一下。




Baked Portobello with Black Truffle Scrambled Eggs Burger HK$98
Latte HK$42


每道菜餐牌上面寫得好清楚內容,對素食者和關心自己吃甚麼的人很重要,這個看起來雖然都係正路配搭,但我見人地影相有粉紅色包和澎湃炒蛋勁靚幾吸引,所以覺得要試下。其次我想食炸蕃薯條,點個黑松露沙律醬勁好食,不過咬落去有少少油。粉紅色漢堡包都幾好味,中間隻大啡菇多汁又厚肉,整體來說非常有水準。

咖啡飲起來真的好 Nutty 好好味喎,納入可以再約朋友來坐的咖啡店系列,以後尖沙咀又多一個選擇,正!

+++++
餐廳資料
Reaction Coffee Roasters

地址:尖沙咀麼地道32-48號麗東大廈地下A號舖
電話:3907-0388
營業時間:08:00 - 19:00
官網:https://www.reactioncoffee.com.hk/
FB:https://www.facebook.com/reactioncoffeeroasters
IG:https://www.instagram.com/reactioncoffeeroasters/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com