2020/12/14

[香港素食] 大角咀 | (已給業)走肉朋友:冬天必食走肉素蛇羹+糯米飯



從來無食過蛇羹的人,見到有素食版覺得好新奇,所以襯天氣轉涼去食下,又幾有趣喎!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



我由屋企行去走肉朋友只要15分鐘,都幾方便,哈哈哈,得閒/懶得煮就會過去食下。



今日大概11:45就到達,所以影到幾張沒人空景,過一陣12:00就開始陸續坐滿人架啦。



有一陣子無來,原來有各種零食賣。



因為限聚令的關係,現在暫停自助餐,改為自選五個菜式,由店員幫你夾。午市 HK$55 都幾抵食架。



有各種蔬菜,也有必食的口水雞和經典素菜芋頭魚之類。



除了堂食也很多人來買外賣,不妨自己拎個盒來減少浪費。



除了自選五菜飯,最近特別推出左無肉蛇羹配糯米飯,我今天特別來吃這個。



我以為得兩樣野,原來係咁樣一碟又幾有心思。


走肉蛇羹糯米飯孖寶 (一人前) HK$75 / 自由添加白飯 湯 糖水 / 11:30-17:45 堂食

生炒糯米飯旁邊仲有兩條菜、炸豆腐和配蛇羹的脆脆,都幾豐富喎。





素蛇羹入面有薑絲、荀絲、木耳絲和豆皮之類好多料,但因為我無食過蛇羹的關係唔知同真的有何分別,大概就係一碗中式湯羹的感覺。至於生炒糯米飯,中間原來有素臘腸,有少少煙燻味都幾得意。

估唔到吃素之後有機會食到之前無食過的菜式,我覺得人生真的很有趣 XD,如果你都無食過蛇羹又想體驗下,或者平時食得太寡好悶,不如就去走肉朋友嘗嘗新鮮事物。

+++++
餐廳資料
走肉·朋友
地址:大角咀博文街28-30號
電話:+852 2388 6280
營業時間:11:30-20:30
FB:https://www.facebook.com/%E8%B5%B0%E8%82%89-%E6%9C%8B%E5%8F%8B-1835535343424298
IG:https://www.instagram.com/my_meat_run_buddy/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com