2020/12/11

[香港素食] Green Common 全新餐牌 堂食/外賣自取有折扣優惠



Green Common 作為素食界的茶餐廳,是很多純素朋友的飯堂,最近佢地推出左新菜式又有堂食/外賣自取優惠,實在是平靚正餐肚好去處。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++







最近因為疫情關係,Green Common 及 Kind Kitchen 都換上比較簡約的菜單,同時也提供堂食66折和外賣自取等優惠,方便大家吃素抗疫。


新餐肉脆脆條 HK$45

這個脆脆條其實都推出左一段時間,真係估唔到食素都可以咁邪惡,但我帶幾個朋友去食都話好食,係幾值得一試既。


我不是頹飯 HK$89 / 黃薑燕麥奶

你真係唔會估到世界上會出現純素版的餐肉蛋飯,上面有兩塊新餐肉+一塊Just Egg,仲有幾朵西蘭花和幾粒紅蘿蔔,最正係果個黑椒汁,味道都真係唔頹既。

秋冬飲返杯消炎抗菌的黃薑燕麥奶就最適合,增強抵抗力之餘亦唔驚飲牛奶會敏感,仲有枝肉桂都幾有誠意。


窩心酸辣粉 HK$59

內容超豐富的一盤有彈彈牙的蕃薯麵、OmniPork 滷肉、芽菜、木耳絲、雪菜和花生碎,吃起來有很mild的酸和辣,都幾好食既。




我沒有頹意 HK$79 / 黑豆杏仁奶 K$36

這個有飯和意粉兩個版本,視乎每間分店供應,我個人就覺得食多榖飯感覺比較飽,意粉就比較茶餐廳feel。



上年去首爾寺廟體驗的時候,認識了一個吃純素的黑人女孩,她說來香港旅遊的時候,Green Common 就是她的食堂仲講到勁好食咁樣,我都真係不禁有少少身在福中不知福之感 XD。

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com