2020/12/26

[香港素食] 紅磡 | 非飯 Not Rice Kafe:健康瘦身 低碳椰菜花飯專門店



近年好多人開始進行低碳飲食健康瘦身,出街食都越來越多選擇啦,最近仲有一間以「非飯」為主題的餐廳,以椰菜花飯為主角,仲有超健康的素食選擇添!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



非飯位於紅磡馬頭圍道,交通都算方便就腳。藍色的店面非常搶眼,看起來都幾有型格。



餐廳面積細細,共有四張四人檯和幾個吧檯位。



環境都幾舒服既,店內採手機網上點餐,用相機掃一掃桌上 QR code 就可以進入點餐網站,不過第一次用覺得有點麻煩,最後都係出櫃台點餐付現金。



非飯系列共有四款,另外再加兩個素菜,菜式都走日式路線。食飯仲附送免費茶飲,另外可以加蛋加椰菜花飯加藜麥之類。



我第一在餐廳見到赤藻糖醇,果然係走低醣路線的餐廳啊!


五目炒野菜太陽蛋咖喱藜麥 HK$78

因為我跟朋友都喜歡吃蛋,所以唔理個飯本身有太陽蛋,都硬要加隻溫泉蛋。留意返素食這個不是椰菜花飯而是藜麥,野菜的部分有櫛瓜、蟲草花、菇和車厘茄,咖喱汁係日式咖喱都幾好味。成碗個靈魂係邊太陽蛋,藜麥吃起來就有點太濕潤。



這裡的椰菜花飯並非只有椰菜花,還加了杏鮑菇和藜麥,吃起來口感更有層次。



味道上我都幾滿意個炒野菜太陽蛋藜麥,不過玩開斷食每天吃一至兩餐的人,吃完成碗覺得好似無食過野,哈哈哈哈哈。我相信正常飲食人士或者小鳥胃女生會覺得剛剛好既。

+++++
餐廳資料
非飯 Not Rice Kafe

地址:紅磡馬頭圍道88號地下C 鋪
電話:
營業時間:12:00–21:00
FB:https://www.facebook.com/not.rice.kafe/
IG:https://www.instagram.com/notricekafe/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com