2020/06/03

[香港素食] 西營盤 | Vibes the place:身心靈同時滿足!有純素生酮大餐又有純素甜品下午茶嘆



原本想來 Vibes the place 食純素蛋糕,點知坐低揭 menu 先發現竟然有 vegan + keto 的餐點,又有純素蛋糕下午茶喎,所以why not both?有純素生酮食的餐廳少之又少,環境舒服野又好食,氣氛仲讓人好放鬆好禪添,立即收入口袋名單吧!

西營盤有好多又靚又好食的素食:
The Missing Piece Cafe:焙茶控不能錯過!超濃厚純素芝士蛋糕
INFINITI C By October:素食生酮也吃得滿足 
LN Fortunate Coffee:帶給人快樂的純素咖啡店
Vibes the place:身心靈同時滿足!有純素生酮大餐又有純素甜品下午茶嘆

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Vibes the place 外表看起來滿有氣質的感覺,出面睇其實唔太似咖啡店。

去開西營盤,仲有以下呢幾間可以去食架:
The Missing Piece Cafe:焙茶控不能錯過!超濃厚純素芝士蛋糕
INFINITI C By October:素食生酮也吃得滿足
LN Fortunate Coffee:帶給人快樂的純素咖啡店







入面充滿大自然的感覺,地板砌得好靚,我最鍾意木頭+金線條的椅子,配襯起來都幾網美。





翻開皮革封面的餐牌,第一版就有 Vegan + Keto 的全日早餐,因為我無食過生酮麵包,所以好想試喎。再揭幾版原來有純素tiramisu,然後仲有附飲品的下午茶甜品set。好多野都想試喎!所以我叫左下午茶餐再加個生酮早餐,食完唔洗食晚飯。

來這裡除了喝咖啡之外,我覺得都應該試試她們自家調配的茶每款茶都有唔同的作用,適合唔同人唔同需要。看餐牌上的配方其實也不太知應該點揀,好在有得試聞,聞完一輪我就揀左 1 號「Dancing Butterfly」。其實我平時唔太好蝶豆花茶,不過這款聞起來有雲呢拿甜味,我又唔想飲水果酸調的茶,所以揀這個。



然後我發現檯面上有個大銅碗,打開入面張紙卡仔,原來是用來幫飲品「作法」的 XD 我平日就無咩靈性收養既,接觸下都幾有趣。



於是我放左杯茶入去個盤入面,跟著份「說明書」的步驟,用枝棍敲敲下,用手感受金屬的震動。我開頭仲以為敲落去好似打鑼咁會有聲,原來唔係既,主要係震盪。


牛油果生酮佛卡夏 HK$75

「生酮佛卡夏」是用椰子粉、阿麻籽、洋車前粉和椰子油等材料變出來,我屋企都有齊晒這堆材料,網上睇做法亦唔困難,不過好似自己焗生酮麵包,以免焗完又係自己食晒會食太多。

生酮麵包口感沒有正常用麵粉酵母的麵包柔軟,又無麩質帶給你的煙韌度,不過我覺得已經可以接受,而且堅果香會比較豐富,加上抹醬餡料就好好食。薄薄一片的生酮麵包上面,白色那個是純素 sour cream ,味道比較淡口;深色那個則係純素魚子醬,我估係用奇亞籽做,帶酸調都幾香口。

其他配菜就正路沙律牛油果,我覺得個橄欖油黑醋幾好食。






Vibes the High-Tea Set HK$98 (1 cake + 1 pudding + 1 drink)

因為我想試生酮餐又想試純素甜品又想叫野飲,所以我覺得揀這個下午茶餐抵少少。純素 + Raw 的小蛋糕有五種口味可以揀,這天沒有雜莓我就揀左抹茶。Vegan+Raw的蛋糕有個特別,就係顏色通常好繽紛好靚,唔知食咩味可以揀鍾意的顏色。

奇亞籽布甸很香椰奶味,口感都幾好唔好太軟或太實,配各種莓果酸酸甜甜好適合夏天。抹茶純素蛋糕也很濃抹茶香,口感扎實,因為我已經食左生酮麵包,所以再食這兩個都幾飽。

除了食物夠養生,整個用餐經驗都好有趣,絕對係洗滌心靈之選!

西營盤有好多又靚又好食的素食:
The Missing Piece Cafe:焙茶控不能錯過!超濃厚純素芝士蛋糕
INFINITI C By October:素食生酮也吃得滿足 
LN Fortunate Coffee:帶給人快樂的純素咖啡店
Vibes the place:身心靈同時滿足!有純素生酮大餐又有純素甜品下午茶嘆

+++++
餐廳資料
Vibes the place
地址:薄扶林西營盤第一街112號地舖
電話:+852-5223-2112
營業時間:11:00–20:00
官網:https://vibes-the-place.business.site/
FB:https://www.facebook.com/vibestheplacehk/
IG:https://www.instagram.com/vibestheplace/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com