2020/06/03

[香港素食] 西營盤Cafe | The Missing Piece Cafe:焙茶控不能錯過!超濃厚純素芝士蛋糕



香港最近越來越多純素蛋糕食,我諗係大家真係好努力推廣素食的關係。我碌 IG 的時候就發現西營盤這間咖啡店有好似幾好食的茶味芝士蛋糕,於是揀日去試下,又真係好夠濃烈好好食喎,飲品亦都唔錯,非常滿意!

西營盤有好多又靚又好食的素食:
The Missing Piece Cafe:焙茶控不能錯過!超濃厚純素芝士蛋糕
INFINITI C By October:素食生酮也吃得滿足 
LN Fortunate Coffee:帶給人快樂的純素咖啡店
Vibes the place:身心靈同時滿足!有純素生酮大餐又有純素甜品下午茶嘆

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



西營盤有好多咖啡小店,想試齊晒都唔容易 XD 。The Missing Piece cafe 本身不是素食餐廳,但甜品竟然有90%係純素!鹹食亦有素食選項,咖啡飲品亦可以轉燕麥奶或豆奶,非常素食友善!

去開西營盤,仲有以下呢幾間可以去食架:
Vibes the place:身心靈同時滿足!有純素生酮大餐又有純素甜品下午茶嘆
INFINITI C By October:素食生酮也吃得滿足
LN Fortunate Coffee:帶給人快樂的純素咖啡店



除了下面介紹的純素+無麩質芝士蛋糕,亦有杯子蛋糕和磅蛋糕等,看起來都很吸引。純素無麩質芝士蛋糕有焙茶、抹茶、咖啡和朱古力四款口味,我睇最多人食焙茶味,來到才知原來有咁多款揀。不過我都係揀左試焙茶,主要因為佢個樣最靚 XD。

純素芝士蛋糕放出來的件數不多,各種口味都係一件起兩件止,我食緊最後一件焙茶的時候,又有個男仔入來掃左一堆純素蛋糕,如果你有特別想食的蛋糕的話,建議打個電話問清楚先以免撲空。



飲品除了咖啡之外,我見宇治抹茶的樣子都好漂亮,所以順便試埋。


純素無麩質焙茶芝士蛋糕 HK$58、宇治抹茶拿鐵 HK$46 (轉豆奶 +HK$5)

芝士蛋糕和抹茶都有花花,好襯好靚喎!咖啡店仲有印左自己logo的小木盤,整個很有質感。



蛋糕入口就超強焙茶味,比我想像中更濃烈!焙茶控一定大愛,因為平時食好多焙茶甜品都要搵好耐先搵到焙茶味。芝士蛋糕的質感都好幼滑,我覺得都幾似正常芝士蛋糕,最特別的是餅底超厚!用各種堅果壓成的餅底有近 1cm 的厚度,平時食純素芝士蛋糕好少咁重手,而且勁足料堅果又唔會太碎,好豪華的感覺。



飲品都無令人失望,抹茶綿密而且品質幾好,喝起來很香,配豆奶都幾好飲。

跟據我今次試的兩樣野,我覺得 The Missing Piece Cafe 用日本茶的東西品質都唔錯,用料絕無偷工減料。搵日再去試下其他純素蛋糕先!

去開西營盤,仲有以下呢幾間可以去食架:
Vibes the place:身心靈同時滿足!有純素生酮大餐又有純素甜品下午茶嘆
INFINITI C By October:素食生酮也吃得滿足
LN Fortunate Coffee:帶給人快樂的純素咖啡店
+++++
餐廳資料
The Missing Piece Cafe
地址:西營盤東邊街35號
電話:+852-2547-6636
營業時間:08:00–18:00
FB:https://www.facebook.com/themissingpiecehongkong/
IG:https://www.instagram.com/themissingpiececafe/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com