2020/06/29

[香港素食] Pizza Express 全新蔬食早餐上市!指定分店有得食



最近 Pizza Express 又推出晨光早餐系列,身為粉絲當然即刻約朋友去食啦。



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



我手上這個「羽衣甘藍蘑菇三文治」超好食呀!!Pizza Express 果然唔會令人失望!!

新菜式之中有三款係素食(含蛋奶五辛),個「三文治」一上檯我就雙眼發光,因為佢唔係一般的方包或英式鬆餅包,而係好似薄餅咁的「麵包」,吃起來就是 Pizza Express 的招牌美味!包面搽滿超香濃青醬蒜蓉醬,食完連手指都有意大利味。

鹹食素三文治只有一款,另外兩個係甜食水果班戟,味道當然都好有水準。而這個早餐最抵的地方係加十蚊就有咖啡或茶,而且唔係無得揀的黑咖啡和紅茶,係餐牌上任何 Teapig 靚茶或咖啡,最平應該六十蚊就可以出門口!


新口味 羽衣甘藍蘑菇三文治 (素菜款式) HK$48
三文治配以羽衣甘藍、蘑菇、招牌沙律醬、羅勒香草醬和雞蛋。



新口味Nutella 鮮莓班㦸 (素菜款式) HK$68
班㦸配上時令鮮莓、Nutella 朱古力醬、糖霜和忌廉。



檯面上另外兩款係朋友叫的葷食早餐,有肉

最後記得留意返唔係所有分店都有得食,只有下列分店供應:
星期一至日: 銅鑼灣PizzaExpress Lab、新城市廣場、康怡廣場及黃埔花園
星期一至五(公眾假期除外):One Island South及利東街
星期六、日及公眾假期:奧海城、愉景灣及將軍澳中心
供應時間:08:00 - 11:30


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com