2020/06/30

[香港素食] Pret A Manger 夏日純素新品!從未亮相時令食材 清爽東南亞風味



等我一次過試晒全部新推出純素餐點先!

很多素食者都喜歡的連鎖健康快餐店 Pret A Manger 每年都會推出新產品,今年夏天也不例外,架上多了一系列使用從未亮相時令食材、融入東南亞風味的新菜式,當中更有好多純素(Vegan)選擇呢!

當中有首次推出的 open sandwich、滿滿蔬菜健康仔沙律、消暑的清涼特飲,也有很受歡迎的奇亞籽杯等,以後出街食又有更多野揀啦。


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


鮮牛油果無麩近麵包 HK$42 (vegan)
Pret A Manger 首次推出開放式三文治,而且使用自家製純素兼無麩質麵包,全面照顧不同飲食需要!麵包上面鋪了薄薄一層牛油果蓉,配以簡單辣椒鹽和檸檬調味,輕食午餐或下午茶都唔錯架。


(左) 巴西莓香脆麥片乳酪 HK$33 (vegetarian) / (右) 芒果椰子米奶奇亞籽 HK$37 (Vegan)
這兩杯除了可以當正餐仲可以當甜品啊!黃色那杯是芒果+椰子米奶完美組合,另外還有藍莓、香蕉片和烤椰子片,口感又幾豐富。另外一杯顏色都好靚,原來混入近年流行的超級食物巴西莓,同樣配搭多種水果,非常適合炎炎夏日。


柚子香橙氣泡特飲 HK$32 (vegan)
夏天當然需要清涼特飲,今次共推出兩個新口味,除了圖中這杯柚子香橙,還有另一款白桃氣泡茶,喝起來是水果鮮美,清新怡人。


薑黃甜薯藜麥沙律 HK$62 (vegan)
這個沙律最特別之處應該係個沙律汁,鮮黃色是因為加了薑黃,吃起來卻出乎意料是芝麻味,點牛油果超好食喎!沙律底的生菜份量唔少,加上藜麥、甜薯和紫薯夠晒飽足感。


圖中除了紫色的巴西莓乳酪是素食,其餘均是純素。

Pret A Manger 的餐點份量一向偏細,大食的男仔未必夠飽,咁就要食多幾款勒。

+++++
餐廳資料
Pret A Manger官網:https://www.pret.com/
FB:https://www.facebook.com/prethk/
IG:https://www.instagram.com/prethk/
宜家官網仲可以訂外賣:https://delivery.pret.hk/

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com