2016/03/11

[kitb吃香港] 強力推薦:超好吃街坊鳥結糖 多多麵包西餅







好好食好好食好好食痴線太好食要講十八次,我對鳥結糖要求都高架,好難可以獲如此高評價。

美孚街坊麵包餅店,最搞笑係我睇陳雲海格羅茲尼賀年果公里見佢地食,剛好路過美孚一出站見到又八卦下。這家麵包店有好多有趣的產品,仲會放藜麥入去焗麵包,用的食材很健康,配搭亦很新鮮走得好前,同我行開的路線好相似,friend子,我鍾意!

鳥結糖有八個不同口味,全部都好吸引就買包什錦試下先,竟然全部都好好食!粒粒有驚喜。首先我鍾意每粒糖底面都有層薄朱古力,其質地亦軟硬適中,唔會咬崩牙亦唔會痴晒牙。甜度有種叫人一而再再而三的魔力。

我最鍾意朱古力脆心,中間果層太不可思議。另外值得一提個薑汁杏仁超級薑,直頭食薑糖的級數,意想不到。

+++++
INFO
多多餅店
地址:美孚美孚新村百老匯街65號地下
電話:+852-2148-3117
營業時間:06:15-22:00 (星期一至日)
地圖:



+++++

Follow my breakfast adventure on Instagram
Like my page on Facebook