2021/12/04

[香港素食] Vbrands × VegGirl 聖誕特別優惠



菜菜子最近推出新品牌「VegGirl」搞下聯乘同活動,聖誕節其中一個搞作就係同我喜歡的斯里蘭卡產品專門店 vbrands合作,推出獨家購物優惠!可以上去買聖誕禮籃、茶品、香料和大量新奇純素產品,這篇來推介一些必試特色項目。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129
Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++


Vegan X-mas Hamper HK$376 (原價HK$418)
請於3日前預訂 (以上為自取價格)



斯里蘭卡出產很多有機健康又天然的純素產品,今年特選這個「Sooper」聖誕禮籃,可以一次過試到品牌多款純素產品,入面包括:番茄湯、菠蘿特飲、多款純素咖啡、椰子蛋糕和芒果布甸粉等等,可以好輕鬆預備一個聖誕大餐呢!

這個禮籃還附一個斯里蘭卡手工編製的騰籃,留返帶去野餐都幾有型架!



vbrands聖誕購物優惠
消費滿 HK$100 可享 5%off
消費滿 HK$500 可享 10%off


Sri Lankan Curry Set HK$88
除了上面的Vegan聖誕禮籃,我覺得這個咖喱組合都好正!成套包括泥煲、肉桂條、三盒醬料包和一個調味罐,我覺得可以帶去露營BBQ,超級有型!或者在家煮充滿風土味的咖喱煲也好正。這個套裝的咖喱可以換成 Vegan,買的時候可以講返清楚。



前排去食 Veggie4Love,老闆話斯里蘭卡肉桂好靚同埋好難入貨,我上到 vbrands 見到勁多唔同產品揀,老闆話香格里拉酒店都搵佢地入貨,所以個個禮拜都有新貨。鍾意肉桂的朋友自己上來掃貨啦!



鍾意食辣或者香料味濃的寶寶,一定不能錯過各種辣椒粉、咖喱粉,品種之多都幾眼花瞭亂架!我自己就貪方便鍾意用 Curry Paste,覺得最好食係紅色盒個 Hot Curry,加埋番茄醬椰汁煮左唔會辣到食唔到既。

咖喱醬料雖然個名有肉,但睇返個成分其實差唔多全部都係 Vegan,個意思係適合用來煮邊種肉而已,煮菜都好好食。



另外我覺得好有趣既係,斯里蘭卡唔鍾意出罐頭,所有即食產品都係用玻璃樽,拎起來就重手d,記得洗乾淨去回收或作其他用途。這系列不同口味的 Jackfruit,好適合唔鍾意食素肉的朋友,除了豆腐天貝之外有更多健康肉類代替品,打開倒出來加熱就食得,超級方便!



上面這個品牌是由一種單親媽媽創立,她有自己農場種農產品,再製感罐罐外銷。



另外都仲有好多樽裝產品,鍾意辣的話可以試下 Sambal ,我之前食過一個辣到跳舞。又或者你鍾意食唔同種類的 whole food,這裡可以輕易買到一般超市唔會有的植物,部分聽到未聽過,我次次上來購物都會長知識。



亦有各種水果醬料類可以搽麵包,我記得佢地個菠蘿醬係非常受歡迎的。



原來 Jackfruit 都有乾的,感覺可以就咁咬來吃。



鍾意食薯片之類的話,亦可以試試麵包果片或木薯片,這兩個平時都幾少見到。



Jackfruit 仲可以整曲奇?



腰果有 Raw 也有鹽焗的。



聖誕節必試這個薑餅!這個牌子的餅乾獲得國際獎項,仲係純素架。



椰子油也是必買之選,全部都係靚野,而且價錢唔貴。



生酮飲食人士有羅漢果糖買,HK$63 咁大包又幾抵喎。



聖誕節想食聖誕蛋糕但驚肥?可以試下沖杯聖誕蛋糕味的茶來喝。



這個是阿育吠陀香料茶,入面有14種草本成分:薑、長胡椒、高良薑、黑胡椒、小茴香、阿霍旺、香菜、甘草精、vishnukranthi、siritekku、venivel、vasaka、pathpadagam、katuwelbatu,全天然成分飲落辣辣地,飲一杯成個人暖晒,最適合轉天氣容易感冒的時間,每日飲可以預防各種症狀。

我超鍾意飲這個茶,飲完都覺得自己健康左,記得買一盒仔試下!好過食感冒藥。



仲有好多古靈精怪野架,Horse Gram 和 Water Lily seeds 都係第一次見。



斯里蘭卡出產優質紅茶,所以很多人上來買茶葉,這個牌子的茶包口味多又有特色,香料茶都係混左真香料,不是用香精。我覺得 Masala、Cinnamon、薑茶和苦瓜茶都OK架!



所以這個品牌的茶由歷史書年代已經做緊茶葉。



這個新系列是來自以色列的純素 Halva 甜品,Halva 大概係一種甜的堅果醬,左上角係用 Halva 包住堅果,下面係直接挖來食的甜品醬,當中有無糖版本比較健康。



我最近食緊這個 Whiskey Halva Hazelnuts,外層甜甜地又帶威士忌香,中間係榛子,當零食真係一流喲!佢個威士忌係提取物,完全不含酒精成分。



vbrands 真係有好多正野食買,今個月有優惠正好去掃下貨啦!上去出示這張圖就OK了~

V Brands
地址:尖沙咀寶勒巷3號萬事昌廣場1602-1603室
電話:+852- 9089 1137
營業時間:11:00 - 19:00
網店:https://vbrands.hk/
FB:https://www.facebook.com/vbrandshk/
IG:https://www.instagram.com/vbrandshk/

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com