2021/12/18

[香港素食] 真人實測 | 素扒唔一定係化學野!來自斯里蘭卡的真實食物素漢堡



市面上越來越多素扒選擇,不過作為健康派素食者又會擔心太多化學成分對身體唔好,最近我試左幾款來自斯里蘭卡的 Vegan 素漢堡,成分天然手工製作,仲有好特別的 Jackfruit 和 Waterlily seed,沒有巴士號碼化學添加,食完亦無怪味 aftertaste,想搵健康又方便的素漢堡可以參考一下。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129



+++++



價格:HK$45/一盒兩塊
邊度買:vbrands

專門賣斯里蘭卡優質產品的 vbrands 有很多素食產品,除了冷凍素排都有即食純素咖喱之類,經過尖沙咀記得上去八卦下。



除了蘑菇和豌豆蛋白漢堡之外,我覺得這兩個非常特別,在香港有幾可食到 Young Jackfruit 和 Water Lily Seed,其實世界上有好多肉類代替品,唔一定要食素牛素豬素海鮮,直接食植物都好味有營養。



這系列素漢堡一盒有兩塊,包裝簡單,兩塊扒中間有塊紙隔開。平常放冰格儲存,我在吃之前一天放冷藏解凍。除了用平底鑊煎之外,我都有試過用氣炸鍋,不過炸完比較乾身,用煎會較好吃。



一望就知係用真食物製作的漢堡扒,食落仲咬到原本的纖維形狀。我食之前都擔心會太重斯里蘭卡香料味,不過調味又幾清淡舒服。



直接吃之外,也試試用來夾麵包,配牛油果醬很不錯。如果有餐廳小店想推出素漢堡,我覺得這個扒也很不錯,而且口味上幾有 gimmick。





蘑菇漢堡排比較重胡椒味,夾生菜和其他食材之後還吃得出來。



Pea Protein 基本款味道口感都很正路,重點係成分全天然,如果你唔想食太化學的大品牌,吃這個也不會輸蝕。



+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com