2022/11/06

[香港素食] 加入Patreon付費會員支持素食推廣


內容有得免費睇,點解我要俾錢?

免費的公開內容是為了讓更多人認識素食

如果付費會員才能看就失去意義了

而製作內容並非去飲飲食食影下相咁簡單

每個貼文都需要花時間心機進行構思和資料搜集,實地採訪影相拍攝後,再需要更多時間進行整理工作。

你有無試過想分享素食餐廳,然後食完先發現唔記得影相,或者無心機執相寫介紹。有效地分享素食其實好多重工夫,Veg Girl Club幫你做晒咁多野,你出街食飯就可以盡情enjoy。

加入Patreon付費會員支持素食推廣



人人都可以影相出po,點解要支持你?

我曾經做過多年記者和編輯,親子、醫療、科學、美食以至旅遊都有涉獵過,具備內容編採及製作的專業知識,一個人包辦文字、攝影、影片及設計,以創作為主導,並非約下免費試食寫下openrice的「foodie」。

加入Patreon付費會員支持素食推廣


為甚要支持廣東話素食自媒體?

香港除了越來越少傳媒之外,主流媒體亦甚少報道素食,一般記者對素食並不了解,有時不免會搞亂素別或提供誤導資訊。

目前網路上的素食資訊以英語為主導,以服務外國人為主,畢竟文化背景和飲食習慣不一樣。就算看得懂英文、唔介意食西餐,大部分內容也不切合香港人需要。

Veg Girl Club同你一樣講廣東話,去同一個街市買菜,平時鍾意格價慳錢,煮素食務求快靚正營養均衡食得飽。

我們在這裡每天為你提供貼地貼身的素食新知,而你每個月只需付一杯咖啡的價錢,即可支持平台持續運作,同時讓更多人認識素食真面目,拯救地球、拯救生命。

加入Patreon付費會員支持素食推廣