2022/11/04

[香港素食] (內附優惠碼) 日本【KARORI卡宜甜菊糖】生酮飲食烘焙料理必備 方便入廚包裝



想靚想皮膚好想返老還童,第一步必須【戒糖】,所以很多人就算非生酮飲食,也開始改用甜味代用品。包括我本人都無用白糖好耐好耐,焗野都落生酮糖。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++



如果你話你戒糖就咪齋口唔齋心,其實糖除了甜味之外,其焦糖化效果對蛋糕甜品都好重要。我就試過完全唔落糖,結果焗到零上色望落好sad的蛋糕。你的人生值得開胃甜品,所以生酮糖有其存在之必要。







這次介紹來自日本的【KARORI卡宜甜菊糖】 ,零卡路里、零升糖指數係基本,當然亦無基因改造無動物成分,純素可用。我特別鍾意卡宜入廚裝的包裝,直接倒就用得,量匙都唔使洗,懶人最開心!

11月做緊各種優惠,屯貨係時候啦!用埋我我優惠碼再平$20蚊添!

【KARORI卡宜甜菊糖】
優惠詳情:購買600元卡宜糖雙11套裝,輸入優惠碼即減20元。
優惠期:11月4至30日
優惠碼 : misskit
網址:https://taisan.com.hk/

// 卡宜輕量雙11套裝:12盒輕量裝卡宜甜菊糖+贈品(1盒輕量裝卡宜甜菊糖 +30條卡宜甜菊糖)
//卡宜入廚雙11套裝 : 12包入廚裝卡宜甜菊糖+贈品(1盒輕量裝卡宜甜菊糖 +30條卡宜甜菊糖)


+++++
Follow me on Instagram @misskitb


下載港鐵沿線素食餐廳列表

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com