2021/07/20

[香港素食] (有片)早餐喝甚麼?我最喜愛的10個早餐飲品 #VEGAN



吃早餐你都喜歡喝甚麼呢?
這篇跟你分享十個純素又低卡的早餐飲品,好飲又唔驚肥,配搭健康生活小貼士,吃素應該越吃越靚。


(1) 水 Water
(2) 蘋果醋 Apple Cider Vinegar
(3) 英式早餐茶 English Breakfast Tea
(4) 濾掛黑咖啡 Drip-bag Coffee
(5) 冷泡玄米茶 Cold brew tea
(6) 朱古力植物奶 Plant-based chocolate milk
(7) 港式奶茶 Hong Kong Style milktea
(8) 檸檬水 Lemon Water
(9) 堅果奶蓋 Nuttea
(10) 全清綠昔代餐 All Klear Green Shake



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

緊貼最新鮮早餐與蔬食旅遊情報
按讚我的粉專https://www.facebook.com/breakfastland
追蹤我的IG:https://www.instagram.com/misskitb/

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129



Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


(1) 水 Water

我每天起床第一件事都會喝好大樽水,食早餐之前大概都飲夠一升,非常鍾意飲水!如果你平日經常忘記飲水,一起身就飲夠都係一個好方法,可以促進新陳代謝架。



(2) 蘋果醋 apple cider vinegar (ACV)

之前研究生酮飲食才認識蘋果醋這好東西,它的益處多不勝數,提升代謝率、幫助消化、增加燃脂效能等,食太飽飲一杯仲可以消滯。我通常都係早餐前飲,無特別量份量,加暖水飲即可,咁又飲多一大杯水啦!

買蘋果醋記得揀玻璃樽、有機和有母親(with mother),mother 即係發酵蘋果醋個菌,平時會沉澱在樽底,飲的時候先搖一搖,飲埋更健康。



(3) 英式早餐茶 English breakfast tea

正式食早餐我鍾意配英式早餐茶,而且是非常濃味那一種,一定飲熱的。Marks & Spencer 這英式早餐茶包我已經飲左好多年,飲過好多款唔同包裝,它的濃度比 Twinings 大概強三倍,Twinings 我起碼用兩個茶包先夠味。



(4) 濾掛黑咖啡 Drip bag coffee

如果份早餐個味唔太夾早餐茶,我有時都會飲黑咖啡,例如食Pancake就幾適合配咖啡。我屋企無膠囊咖啡機(有無廠商想送部俾我?XD) 又無好多手沖工具,所以通常用濾掛式咖啡包。我唔算好識飲咖啡,所以唔會買非常貴的咖啡包,平日買開 UCC 綠色包裝,價真棧或者360都有得賣,廿幾三十蚊有十包,夠我飲好耐。



(5) 冷泡玄米茶 cold brew tea

近排天氣熱唔想飲熱茶,所以試左這款冷泡茶,日本靚茶葉,用凍水浸一分鍾再搖一搖就飲得,玄米茶非常清香,比熱飲更喝得到翠嫩感覺。

陸羽日本孫之冷泡茶 https://www.instagram.com/lukyucoldbrewtea/



(6) 朱古力植物奶 plant-based chocolate milk

之前在 HKTVmall 見到這個高蛋白朱古力豆奶做特價,廿蚊盒買來試下,估唔到又幾好飲,仲即刻買多一盒。這個朱古力豆奶飲起來同細個飲的朱古力奶差唔多,飲一杯仲有十克蛋白質,食唔飽飲一杯可以補充營養。不過佢始終有加微糖,所以我無大量入貨以免飲上癮。



(7) 港式奶茶 Hong Kong styled milktea

香港人點都要飲下港式奶茶,自己在家沖可以轉植物奶又可以低糖,日日飲都唔驚肥。這套港式奶茶沖泡套裝好多地方都有得賣,有齊茶葉和工具,個茶底真係好夠濃郁架。沖奶茶可以用豆奶、燕麥奶或杏仁奶,我平日就飲豆奶多,間唔中都會輪下其他款,以便吸收不同營養。糖可以唔加都得,或者用羅漢果糖就 keto-friendly 啦。



(8) 檸檬水 lemon water

維他命C 美白之選當然係飲檸檬水,對腸胃都好好架。新鮮檸檬切薄片加水就飲得,在辦公室的話可以用大水樽沖,飲好耐都仲有味,都幾抵架。



(9) 堅果奶蓋 nuttea

朝早出街又路經的話,我一定飲堅果奶蓋,不過佢地通常中午12先開門營業,也可以考慮買定一杯淨奶蓋擺屋企雪櫃,早餐配茶配咖啡都勁方便。

葵芳葵涌廣場
中環
鰂魚涌太古坊店
新蒲崗



(10) 全清綠昔代餐 All Klear Grean Shake

早兩個月開始同全清合作之後,我 keep 住都有間中飲下,因為腸胃基本上都好暢通,如果食太多立雜野我覺得有需要先會飲一樽,其實真係幾有效。

最近佢地出左個「綠昔代餐」,我平時食開原型食物本來都唔太buy代餐減肥,睇清楚佢個「高纖新沙律」成分幾天然,主要由多種你平時唔會自己想食的蔬菜組成,就算無效起碼唔驚食壞人先。佢個套裝除了「飲的沙律」,仲有神奇雙籽和無鹽果仁,全部都合乎我健康仔標準,想減肚腩仔的話真係可以試下。

除了加水之外,個新沙律仲可以配無糖豆漿、植物奶或者果汁飲,加左亞麻籽同奇亞籽飲完一定飽,比你咬好耐食一大盤生菜更有營養又更飽足。

要買「綠昔代餐」記得用我的折扣碼啦!
全清85折+免運費:@misskitb











全清85折+免運費:@misskitb

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com