2021/07/22

[食譜] 蛋奶素 | 台式美滿早餐 六款鹹甜口味蛋餅



未有得去台灣之前,學識自己煮台式早餐好重要,這次就來分享五款鹹甜口味素食蛋餅,你最想食邊一款呢?


(1) 牛油果芝士蛋餅
(2) 素小牛排蛋餅
(3) 蒜香地瓜蛋餅皮Pizza
(4) 大啡菇芝士蛋餅
(5) 花生醬Oreo棉花糖甜食蛋餅
(6) 純素蛋餅皮介紹
(7) 沙嗲手撕杏鮑菇蛋餅 




【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129
Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++

(1) 牛油果芝士蛋餅

我最鍾意食牛油果,煎蛋餅又點可以唔夾入去?最近買澳洲牛油果比較穩陣,雞蛋和芝士之外,加一點紅果醬更好吃。





(2) 素小牛排蛋餅

前排收到這個新來港的日本植物肉 NEXT,它本身有日式燒汁調味好好食,「肉質」仲好軟嫩,用來夾蛋餅非常豪華,我排介這個配搭。



(3) 蒜香地瓜蛋餅皮Pizza

焗過的蛋餅皮原來又薄又香脆,用來做Pizza方便又好食,俾小朋友做早餐一定勁搶手!自己食當然都好開心,這次我用了鮮甜番薯泥+番茄蔬菜醬+蒜蓉+芝士,全部係蔬菜幾健康,你又鍾意食咩Pizza呀?







(4) 大啡菇芝士蛋餅

買到好大隻大啡菇,又焗來食好似有少少悶,不如試下夾蛋餅。中間我用蒜蓉、蔥、醬油和味醂調個醬汁,超級香又好味!





(5) 花生醬Oreo棉花糖甜食蛋餅

蛋餅除了鹹食也可以甜食,這次就用花生醬配OREO和棉花糖,夠晒邪惡但又非常療癒!暑假整俾小朋友一定大受歡迎!





(6) 純素蛋餅皮介紹

冰箱目前塞左好大包純素蛋餅皮,我在 HKTVmall 買的,買的時候無為意 30 塊咁大包,唔知食幾耐先食得完。蛋餅皮的成份只有麵粉、食用油和鹽,咬起來都算彈牙,要煎比較耐先會脆,味道中規中距可以接受。



(7) 沙嗲手撕杏鮑菇蛋餅 

杏鮑菇用手撕成絲之後,吃起來口感像嫩滑雞肉,加點素食沙嗲醬炒香夠晒惹味,做台式蛋餅餡料仲好fusion添!







+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com