2020/05/20

[香港素食] 中環 | Uoharu 魚治:首間日式居酒屋推出 Impossible 菜單!



日式居酒屋推不可能菜式?

來自日本的 Uoharu魚治 一向都主打新鮮日本魚料理,最近竟然推出一系列使用 Impossible Foods 的新菜式?很開心見到香港越來越多餐廳踏出素食的第一步,讓平日無肉不歡的食肉獸都有機會接觸新的飲食模式,可能仲會唔小心發現美好新世界呢。
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



魚治本身的餐牌沒有很多蔬食料理,而且很多醬汁豉油都可能有魚類成分,素食者應該唔會特登去食。不過如果要約朋友飲酒傾計,都有燒蔬菜和新推出的Impossible料理可以揀。

來自日本的居酒屋品牌,店內空間充滿日式傳統風味,真係好似坐飛機去左日本食咁。我覺得最特別係門口的低門簾,當你低頭進門的時候就像穿越了時間空間,好有巧思。吧檯坐位都好有風味,整個氣氛好適合飲野傾計,連menu都無無酒精飲品。另外非常心思之處就是圖中那張紙,初頭我都無留意寫咩,望望下見到自己個名先知原來係俾我既 XDD (我係日語文盲)





除左 Impossible 系列之外,我地都試左五款前菜。日本新鮮蔬菜配那個原來是鯷魚醬,所以唔適合素食者,我就用那些爽口蔬菜配搽麵包的芝士食,因為菜菜本身夠新鮮,所以非常好食。

另外燒菇菇和牛油南瓜都好夠味,可以吃得到日本居酒屋的細緻味道。


ImpossibleTM Tsukune with Green Pepper (HK$78)  (To be launched in Summer)

當晚試食的菜式有部分尚未正式推出,例如這個不可能肉釀燒青椒。我以為係類似「煎釀三寶」咁,但原來舊肉同青椒係分開既,因為我唔鍾意食青椒,可以直接食上面舊肉。舊肉外面有烤得微脆,咬下去有肉汁感,調味帶點甜調,都幾開胃好食。


ImpossibleTM Gyoza (HK$88)

賣相好令人期待的冰花日本煎餃子,個冰花皮脆得來仲甜甜地,餃子皮薄餡靚,入面主要得不可能肉碎和菜碎。我食第一舊的時候入面粉紅色,仲以為半生熟咁神奇,但之後果四隻入面又全熟喎。



吃餃子的時候店員建議配個酸汁食,但睇清楚label發現枝汁有動物成分,所以我研究左一輪,揀左枝梅子豉油點來食。


ImpossibleTM Scotch Egg (HK$98)  (To be launched in Summer)

想食蘇格蘭蛋好耐,來看看日本居酒屋style的版本。這個蛋最重點當然是要有溏心,蛋黃不能太熟仲要有要有少少果凍狀,切開即見真辛。不過可能 impossible 不太夠黏的關係,切開之後雞蛋和肉會分離。下面那個是芥末籽醬,吃起來有點wasabi 那種嗆,配著肉和蛋吃夠刺激。




ImpossibleTM Burger Steak with Sukiyaki Sauce Lunch Set (HK$138)

這個迷你小鐵版好可愛,上面除左一塊不可能漢堡扒之外,仲有浸晒汁好好食的番茄和洋蔥,正常lunch set好似仲會配埋飯,用個汁撈飯真係一流。漢堡扒佢想做口感軟軟的路線,我反而覺得如果外面焦香少少會更好食,個汁就係好日式的甜甜照燒汁,好邪惡但好食到唔想停。



餐廳每晚都會有表演,我們吃飯這天是「禾稈草燒魚」,我無諗過會咁大火,有種增廣見聞的感覺,畫面也非常有趣!


Pumpkin Cheesecake

甜品是南瓜芝士蛋糕,非常濃厚口感,而且唔會太甜。不過我食完聽隔離檯素食達人講先知原來有魚膠粉,達人果然是達人。

每道菜的素肉都有唔同調味,而且賣相十分誘人。因為好耐無食過這種style的日式料理,所以我都食得幾開心,尤其d醬料好惹味好好食!

+++++
餐廳資料
Uoharu 魚治
地址:中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 7樓
電話:+852-2217 8880
營業時間:12:00 - 15:00 、 18:00 - 23:30
FB:https://www.facebook.com/uoharuhk/
IG:https://www.instagram.com/uoharuhk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com