2020/05/07

[香港素食] 將軍澳 | Chilli Lime:搭地鐵去度假?椰林樹影飲椰青吃東南亞菜



今年雖然無得搭飛機去旅行度假,但香港原來都有好多椰林樹影消閒好地方。第一次來將軍澳澳南海岸,由地鐵站行過去要十分鐘,不過去到海邊氣氛又幾好,仲有幾間臨海餐廳可以揀,吹住海風飲椰青食東南亞菜,真係好似去左峇里度假咁樣!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

訂閱#菜菜子vs肉肉子頻道看最新素食推薦:


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



由地鐵站行去海邊要十分鐘左右,一路上都無瓦遮頭,夏天都幾猛太陽架,記得帶遮同太陽眼鏡,當自己去左泰國就對了。



我最鍾意Chilli Lime戶外座位有椰森樹影,有太陽傘擋陽光加上不時有海風吹過,其實都幾舒服架,影相仲好靚添!



室內設計都幾有趣,天花上面有好多小月球燈,還有用湯匙做的燈架。




402 香炸洋蔥秋葵絲 HK$62

餐廳吃的是東南亞料理,泰式、越式和印度式都有,素食選擇的話則以印度菜居多,所以我今餐都食左好多印度菜。這個炸秋葵和炸洋蔥就係印度式做法,再配一個印度式薄荷醬,吃起來都幾脆厚,不過我覺得個脆漿比較厚。


301 越式米紙素卷(四件) HK$78

清爽的選擇有這個越式米紙卷,餡料有生菜、紅蘿蔔絲、青瓜絲、粉絲和牛油果等,個醬酸酸辣辣都幾醒神惹味。個汁聞起來好勁魚露味,素食者宜先跟餐廳確認啊。



除左東南亞美食之外,當然唔少得椰青同各種水果特飲啦,圖中這杯是蘋果汁加薄荷,非常清新醒神。



天氣好有藍天白雲又有椰林樹影,影相真係好靚架。


1209 香脆薯仔煎餅 HK$75 / 1001 菠蘿海鮮炒飯(轉素食版) HK$138 /608 咖喱燴蔬菜 HK$108

主菜有印度DOSA、蔬菜咖喱和素食版的菠蘿炒飯。這個DOSA入面有咖喱薯仔蓉做餡,餅皮有一點厚度,吃起來像法式薄餅那種口感,摺起來可以好似捲餅咁食,亦都可以點咖喱或者兩款醬食。

蔬菜咖喱材料勁豐富,西蘭花、蘿蔔、薯仔、豆、印度芝士應有盡有,咖喱汁香口惹味唔太辣,撈炒飯食實在一流。菠蘿炒飯原本係炒海鮮,不過可以轉做素食版走肉換蔬菜,我最鍾意上面有好多脆腰果。


1302 越式炸香蕉 HK$78

甜品都紀驚喜,我第一次食越式炸香蕉,香蕉外面有一層好似薄麵包的脆皮,配個糖漿外脆內軟都幾好食。

既然唔知幾時先可以出外度假,但估唔到去將軍澳海邊都咁有feel,不如先留港享受下先啦。

+++++
餐廳資料
Chilli Lime - Thai, Malaysian and Indian Cuisine
地址:將軍澳唐俊街23號澳南海岸MONTEREY PLACE地下G07號舖
電話:+852-22460055
營業時間:11:00 - 23:00
官網:https://www.chillilime.com.hk/
FB:https://www.facebook.com/chillilimehongkong/
IG:https://www.instagram.com/chillilimehk
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com