2023/05/23

[台灣旅行] 旅行台灣 點樣搵素食?



其實素食唔難搵,尤其去台灣只會出現「搵到好多間素食餐廳想食,唔知點揀點食得晒🥹」的情況。


+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++

以下係兩個我最常用的搵食方法:

(1) IG

就係你用緊呢個IG,全世界都有foodie,台灣更加係超級多素食Foodie,識得search hashtag就可以搵到好野食。

例如我去到台中,瞓喺酒店床上,鍵入 #台中素食 #台中美食 #台中有素食 #菜菜子in台中

望住啲美食相,見到邊個想食就click入去睇
好快就揀到要食邊幾間

(2) Google Map

身為第9級在地嚮導、照片超過一億瀏覽量的重度貢獻者,我熱愛使用google map🫶🏻
而好多人唔知,除了search店名/地址
其實仲可以直接search「素食」「vegan」「咖啡」等地點
睇相睇餐牌就可以大致鎖定目標

而Happy Cow我係從來無用過的,感覺我不是這個APP的TA,覓食標準有點不同,或者緣份未到🤷🏻‍♀️


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com