2022/05/23

[香港素食] 整整一年我只吃早餐不吃晚餐!發生甚麼事如此看不開?(斷食親身經驗分享)



好多人以為想健康想瘦就要吃甚麼甚麼營養補充品,但你有無諗過其實應該吃少一點,減法生活?屈指一算,原來我已經整整一年沒吃晚餐,到底發生甚麼事?身體又有甚麼變化呢?

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++





睇返斷食APP記錄,我由2020年4月8日正式開始斷食,即係認真計算時間,中間無偷飲偷食,平均每日斷食18-20個鐘。頭一年都仲有機會夜晚有媒體聚餐、朋友聚會或者試食,禁堂食之後街都少出,唔食晚飯直頭變得理所當然。

雖然無食晚飯,但我每日早餐和午餐都有吃好吃滿,而且想吃甚麼就吃甚麼,感覺自由又慳好多時間,尤其慳時間和諗少一餐食咩真係斷食的最大好處!

大半日唔食野會唔會好肚餓呢?其實又真係唔會,當然你要識得食,最好由減醣到生酮逐步適應,吃對食物滿足身體需求就唔會再肚餓或者口痕,好脂肪蛋白質膳食纖維缺一不可。

當然斷食除了生活簡單一點,對身體亦有各種好處,我係走無做運動緩慢瘦的路線,由以往覺得著任何褲都好肥唔好睇,到宜家竟然著得落牛仔褲,著瑜珈褲行山亦就快可以接受,著露肚肚的衫都好有自信,如果我肯做運動就完美了 XD

另外好重要的還有刺激生長激素,真係同練仙一樣頭髮生得快,皮膚有彈性,計劃識個細我12年的男朋友先得。

這個怪奇的飲食模式未必適合每一個人,有興趣知多一點可以DM討論,自己看書和上網看資料,記得了解清楚徵詢專業意見先好試呀。


+++++
Follow me on Instagram @misskitb


下載港鐵沿線素食餐廳列表

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com