2022/05/11

[香港素食] 如何找到素食餐廳或有無肉餐廳的地方 善用幾個網站變專業食家



成日見到有人問邊度邊度有無素食,邊區邊區有無素食餐廳推介,其實香港遍地都有素食,爭在你有無張開眼望清楚。當然 搵好野食都有技巧,等熱愛做資料搜集又做過多年記者編輯的整理王分享幾個實用貼士啦!


(1) Google map
(2) Open Rice
(3) 我的網站和社交媒體分享
(4) 訂閱菜菜子周報

信用貸款推薦
+++++


【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++

(1) Google map

Google Map 是我的 BFF,我日日都同佢玩,已經玩到第9級在地嚮導儲左六萬幾分。地圖除了找路線之外,仲有好多實用功能,例如你打『素食』或者『vegetarian』就會搜尋到一堆素食餐廳,個人覺得快過上FB問啦。

除了搜尋你亦可以儲存,我通常會將所有有興趣的餐廳都加上星號,之後去開果頭就容易找地方吃飯。我以前仲會將餐廳景點儲存為不同地圖,又會用顏色分類,後來發現日常用唔好咁複雜,全部星星都已經OK。



(2) Open Rice

雖然你未必會信openrice上面的食評,但佢個進階搜尋都仲幾實用既,通常我會揀分區再揀素食/無肉餐單,自己再篩選一下就好多野食。



(3) 我的網站和社交媒體分享

網路上飲食媒體好多,但都以大魚大肉為主,想專注接收最新最齊的素食資訊,直接追蹤我就好了。

(4) 訂閱菜菜子周報

如果你話你平時好忙,好少開FB或IG,無時間跟咁貼啊,不如訂閱菜菜子周報,新餐廳新產品資訊直達你的郵箱,跟住食就無煩惱啦!




+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com