2021/09/02

[香港素食] 西環 | Green Tech Cafe: 四道菜精選素食套餐 蒟蒻麵椰菜花飯低碳健康



香港大學站的 Green Tech Cafe 最近推出全新精選套餐,俾我發現主菜竟然有蒟蒻麵和椰菜花飯可以揀,方便想食少一點澱粉質的素食者!這個套餐除了主菜還包頭盤、餐湯、飲品和甜品,一個人或幾個朋友來食都必定滿足!

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129
Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++



這個精選套餐全日供應,頭盤、主菜和飲品都可以自己揀,亦可以加錢配咖啡和純素蛋糕,每一個項目都精心製作,好值得一試架。



是日餐湯是蘑菇湯,啖啖都有菇肉架,味道唔會太重手,感覺幾清爽。


香脆小雞腿
鍾意食香口野的人總喜歡揀炸雞腿,雖然佢只係捲埋的腐皮,但有調味加上炸過就係好食。


水牛城雞翼拌盤
我係一個鍾意食就可以日日食的人,所以每次來都叫水牛城雞翼,個醬汁真係好惹味架!


生酮七彩蒟蒻麵
這個蒟蒻麵看起來像米線一樣,吃起來口感也得好呢,老闆話係日本品牌貴野,唔怪得咁好食。七色蔬菜包括三色椒、紫椰菜、紅蘿蔔、粟米、青瓜、芽菜和紫菜,淋上鮮味昆布汁拌勻,夏天吃一個都幾消暑開胃。


新朱肉薑黃椰菜花飯
Green Tech Cafe 的椰菜花飯唔會打到細碎,咬起來還吃到一點蔬菜爽口感,不會太濕像吃湯飯一樣,配埋泰式風味煮法我覺得好正喎!


玫瑰杞子圓肉黑糖茶(熱) / 蝶豆花檸檬特飲(凍)
兩杯飲品各有各養生,我飲左紫色的蝶豆花檸茶,酸酸地幾醒胃架。



是日甜品是柚子蜜凍糕,下層凍糕充滿柚子香,夾埋上面酸酸地的金奇異果相得益彰,吃完讓人很舒服的飯後甜品。



餐廳還有很多其他套餐選擇,吃純素的話又可以試試這個五道菜的純素套餐,全部都好吸引呢!



中秋節除了買月餅,好似仲要訂盆菜喎!我農曆新年的時候都有食過 Green Tech Cafe 的盆菜,好足料而且每樣都用心製作,所以好好食架。



老闆請我地試盆菜新菜式新朱肉藕餅,蓮藕切得勁薄所以煎到好脆,成個藕餅亦非常入味,我好鍾意喎!最重要係我自己懶洗蓮藕嘛。

Green Tech Cafe 個位置幾方便,環境亦坐得舒服,去開西環搵素食咪試下囉!

+++++
餐廳資料
Green Tech Cafe

地址:石塘咀干諾道西188號Ground floorBusiness Centre
電話:+852-9161-1249
營業時間:11:15–21:00
FB:Green Tech Cafe
IG:https://www.instagram.com/greentechcafe/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作請洽:misskitb@gmail.com