2021/09/03

[香港素食] 銅鑼灣 | 百味市集 Feast Market:佔地6000呎高級超市 特設生酮 / 素食專區 買個不亦樂乎



我最鍾意行超市,尤其係多特色產品的超市,見識下個世界都開心嘛~ 今日出銅鑼灣就見到這間新開幕的高級超市「百味市集」,入面好多香港製造和東南亞熱門產品,仲特設生酮飲食專區,當然仲買到好多素食/純素產品,又靚又好行又多野買,銅鑼灣又多個行街好去處。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129
Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++



銅鑼灣地鐵站F出口沿住渣甸街行少少就到,估唔到咁靚既位竟然會有一間三層高的靚超市。



這是百味市集的第二間門市,之前路經天后又好似真係有見過,銅鑼灣新店佔地超過6000呎,由地庫到一樓三層各有不同主題,一入門口係零食和乾貨專區。



作為台灣妹,櫃上面的台灣品牌我全部都好熟,反而香港老牌子我真係唔識出這個「其奧」的花生糖據說好出名。



老牌子之外也有新品牌,這個口味有趣的爆谷我都無見過,松露朱古力、黑咖啡焦糖、冬蔭公和錫蘭紅茶好似都幾有趣。



除了香港製造的品牌之外,百味市集亦搜羅了泰國、日本、韓國和台灣等多個亞洲地區的特色零食,這個花栗鼠堅果口味都幾多款喎。



泰國的食品科技其實蠻厲害,連 Freeze Dried 雪糕都有,係唔係八卦想試下呢?



追求健康又想食脆口野,西蘭花乾都幾得意丫。



香港生產的 Bean to bar 朱古力,同樣係以特色口味為賣點。



最吸引當然係生酮專區啦,架上供應超過130款生酮食品!不過買之前記得要自己睇清楚標簽,因為超市將同品牌產品放一起,未必全系列都係生酮/素食,自己睇最放心。



無添加糖的生酮朱古力和蛋糕,仲有我最鍾意的芝士脆脆。



素食零食都好多元化,這區以果乾和燕麥棒為主,有見過亦有未見過,都幾多野揀。



之前有買過這個泰國蛋白麵條,我覺得味道和口感俱佳非常推薦!原來這裡有賣就唔使再周圍搵了。



非常方便的即食椰菜花飯和果仁早餐都係素食生酮人士的好朋友。



用牛油果油做的無蛋奶沙律醬,好多人都話這個好食架,網購都成日無貨。



健康純素人士應該好熟悉這個椰子品牌,各種椰子奶、椰子忌廉、椰子煉奶都係無添加,另外仲有方便的大樹菠蘿罐罐和其他純素產品。



我第一次見這個純素杏仁餅,看起來非常吸引!據說幾好食同埋拎好多獎。



唔得閒自己煮,開罐罐頭就有得食的產品。



你知唔知平時用的豉油都有加糖!終於俾我搵到價錢合理的無添加醬油了!



還有其他生酮豉油和煮菜必備的牛油果油。



地下還有幾個本地食品品牌專門店。



專營國際品牌食品的「龍宮」,聽個名都知賣高檔野,圖中這個茶葉系列被很多酒店採用,茶包用氮氣包裝保鮮,茶葉品質都非常高級。



另外還有很適合送禮的陳皮,最老這個有13年,配合精美禮盒包裝,送給長輩親朋夠體面。



名貴食材當然唔少得原粒黑松露和黑松露片啦。



來自英國的朱古力品牌,產品包裝都由當地設計師設計,玩味十足。



我食朱古力呢就唔睇口味既,淨係揀「%」,以前食72%,現在只食90%以上,最常食99/100%,所以這個最適合我。



「萊茵衣藻麵」成個攤位都只賣加了萊茵衣藻的麵條,感覺非常健康!原來這個海藻有鐵質又有奧米加3,非常適合素食者補充微量營養。



除了乾麵也有新鮮麵條,同新鮮意大利粉同一原理。



法式餅店「Les Lunes a Deux」使用歐洲食材製作,中秋節就推出多款月餅,朱古力果個好似幾好食。



香薰油和天然護膚品牌。



「合泰海產」也有少量乾果和麵食適合素食者。



上到一樓還有更多本地品牌產品,悅和醬園的調味料就超級齊全。



當然唔少得本地手工啤酒,包裝都好有心思喎。



植物奶都有好多唔同牌子,這個我就未見過,想自己打奶沖咖啡可以試試。



我最鍾意的 Suphia's 能量棒都有喎!幾款生酮口味都有齊,下次搵唔到野食要醫肚,上來買一條就搞掂。



柴米油鹽當然都好多品牌,全部都係精選靚貨,買得特別開心。



雖然我成日覺得日本人的「低糖質」其實都唔太低碳,不過減左一半已經唔錯啦。



又俾我搵到個全素拌麵喎!



我覺得急凍餐包和湯包都幾正喎,素食項目唔算非常多,主要係素湯。



Hey Pantry 推出左唔少素食產品,有湯也有簡單餐包,翻熱就可以食夠晒方便慳時間。



落地庫原來係酒窖!內藏多款來自世界各地的葡萄酒,最正當然係有專業人士駐場講解,有任何問題都有人問,我今日都長左唔少知識。



素食者可以留意返,市面上大部分酒類其實都會用動物內臟做過濾,如果不能接受的話,最好都係揀返有「Vegan」認證的酒品。這裡暫時就找到不 Vegan 酒,但專家話可以飲清酒,因為無經過過濾的步驟。



如果你對品酒很有興趣,店內逢星期六日都會有免費試酒會,唔需要報名,直接行落地庫就可以參加,每個禮拜都有唔同主題可以飲到唔同酒,周末經過銅鑼灣咪落去飲返杯囉,現場環境都好靚架。

+++++
資料
百味市集 Feast Market

地址:銅鑼灣渣甸街66號亨環B/F-1/F
電話:+852-2832-9223
營業時間:10:00–22:00
FB:https://www.facebook.com/FeastMarket.hk
IG:https://www.instagram.com/feastmarket_hk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作請洽:misskitb@gmail.com