2022/02/10

[香港素食] 彩虹 | 丁爸食府:在香港都吃到正宗台式臭豆腐!



有咩會令我特登去一轉彩虹呢?就係正宗台式臭豆腐啦!

台灣街頭小食之中,我最鍾意就係臭豆腐,素食者行夜市通常都係食臭豆腐,不過香港一直都食唔到!終於俾我發現「丁爸食府」有台式炸豆腐食,仲好夠臭又配埋台式泡菜和辣汁,風味一流滿足晒台式臭豆腐癮!

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129



+++++





彩虹站C2出口出去轉個彎就會見到一堆屋村食店,充滿地道風土味,其中一間就係丁爸食府。



唔好睇佢裝修簡約又無堂食座位,一入門口已經聞到強勁臭豆腐味。



更犀利係入選2022年米芝蓮推介。



牆上面有手寫餐牌,好有街坊風情。



或者可以行去櫃台拎張紙仔直接畫,素食者要留意返這間並非素食店,嚴格素食者自行斟酌。
方便素食選項如下:
手抓餅 / 可以加超司、玉米
蛋餅 / 可加起司、玉米,入面有炸油條
韭菜盒子 / 內有雞蛋、粉絲和韭菜
滷筍絲
滷油豆腐 (4塊)
滷蛋 (2顆)
炸臭豆腐


炸臭豆腐 HK$50
價錢係台灣夜市價直接轉做港幣,不過以香港物價來說都尚算抵食,重點係全香港只有這裡吃到!臭豆腐配台式泡菜和一個辣汁,因為我由彩虹買外賣返去大角咀食,所以豆腐浸腍左少少,同去夜市買返酒店食差唔多啦。份量好夠,汁有辣度,泡菜唔算太酸,令人非常滿意和一定會再去買來食。


滷油豆腐 HK$20(4塊) / 滷蛋 HK$15(2顆) / 韭菜盒子 HK$25
滷水系列當然都要試試,滷水汁食落都唔覺有肉味,味道都唔會重藥材味,都幾香又好味。豆腐係用油豆腐來滷,中間軟嫩夠入味,滷蛋吃起來都像台式小店那種。



韭菜盒子入面有雞蛋、粉絲和韭菜,味道非常有驚喜!我覺得好食過我之前去台灣吃過的店,尤其個餅皮雖然凍左都仲好咬又好味,韭菜餡亦份量十足。我見之前的餐紙有得買冷凍版,但係宜家無左,仲諗住下次去買幾隻擺雪櫃添!

炸臭豆腐真係台灣味十足!我一定會再去買來吃,下次還要試蛋餅和米漿,韭菜盒和滷水系列都可以encore。

+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
餐廳資料
丁爸食府

地址:彩虹牛池灣貴池徑2號地下C號舖
電話:+852-9706-2818
營業時間:11:00–18:00 (星期二休息)
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com