2022/02/11

[香港素食] 尖沙咀 | 鄭​師姐泰式素食私房菜:神秘上樓泰國菜 $50抵食客飯套餐



風評甚佳的「鄭​師姐泰式素食私房菜」存在我的口袋名單很久,這天上午去佐敦辦事,剛好順路行過去試下。上到去見重門深鎖以為摸門釘,好彩按完門鐘有得食!食物質素果然一流,午市客飯套餐只收 HK$50 實在好抵,我一邊食已經一邊約朋友訂位食私房菜。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

加入Patreon付費會員看零廣告文章
https://www.patreon.com/veggirlclub

+++++





神秘的泰式素食私房菜位於尖沙咀一棟大廈樓上,樓下個商場殘殘舊舊,部升降機肥少少都行唔到入去,整個非常探險感覺。上到門口見拉晒閘以為無開,唔放棄的本人見到門鐘按下,等一會終於有人開門。



入面其實唔算有裝修,近門處就係廚房,走廊係儲物空間,層架上面有賣少量泰式醬料和素食產品。



平日十二點左右來到,這天係得我一個包場。



嘩!午市客飯套餐有成30款可以揀,選擇困難的話真係搞唔掂!菜式道道都好吸引,全部都有興趣試,本來我一早睇定想食19 泰式素肉燥豆腐飯,點知無喎,結果揀左食沙爹。



私房菜都只係 HK$180 位仲有成十道菜,會唔會太抵食呢?


椰香沙爹素豬扒飯 HK$50 + 泰式炸魚餅2件 HK$20
一坐低就先得到大樽唔知咩茶,反正幾好飲我飲左半樽。跟餐的例湯成碗都係蔬菜,望落都覺得豐富,飲起來有少少冬陰公feel,佢係番茄主調再加香茅檸檬葉酸酸辣辣辣味。

椰香沙爹賣相超級吸引!竟然仲有幾條菜心咬下,個沙爹醬有花生味有辣味有甜味,但各種味道非常平衡,唔會話邊個搶左邊個風頭,個汁真係好食到一滴不剩。



泰式炸魚餅薄薄一片好似無咩特別,咬落味道又做得唔錯,中間帶著纖維感,唔會炸得好油膩,點唔點醬都一樣好食。





食完飯仲得到糖水一碗,它是暖暖的椰汁西米,味道唔會太甜,椰汁香濃西米大粒。因為太好食既關係,我一邊食真係一邊約素食朋友,已經訂左位下禮拜再來吃私房菜啦!

+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
餐廳資料
鄭​師姐泰式素食私房菜

地址:尖沙咀麼地道16號半島大廈8樓E座
電話:27804339
營業時間:11:00–18:00
FB:https://www.facebook.com/CHENGTHAIKITCHEN
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com