2022/02/09

強制檢測要點做?真係要排三個鐘?網上預約全攻略



你今日強檢左未?隨著染疫數字急升,每日要強制檢測的人數越來越多,係唔係真係要去排三個幾四個鐘?網上要點先預約得到?一文教你整個檢測流程。


+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++



居住大廈需要強制檢測的話,原來會有人來貼大字報,但佢係檢測期第二日先有人來貼,唔上網自己睇唔會預先知道。

奉公守法的第一步係睇清楚檢測日期和檢測中心,流動檢測站不設預約,一定要自己去排隊,據說食飯時間會比較少人,我諗都要睇彩數。

社區檢測中心就可以網上預約,不過每區只有一間,選擇較少,亦好難預約到幾日來的時間。

社區檢測中心預約網址
https://www.communitytest.gov.hk/zh-HK/




入到去你會見到最近幾日全時段都滿額,不過有搶開演唱會飛都知道,呢個世界係有得執死雞既!你要入個網站不停更新,一有空位就唔理咩時段都要搶左先。我家長輩一知道要強檢轉頭已經話 book 左,我都唔知佢地點解咁犀利,我都搞左半日先搶到兩個位。

除左自己居住地區之外,亦可以睇埋跨區檢疫中心,佢其實無限死你要自己區內檢測。



按照預約時間去到檢測中心,你會見到外面有好多條人龍,其實係分左:
有預約
無預約(免費)
無預約(自費)

我見老人院社好似都可以直入,而預約籌係跟足時間,早到都無得驗先既。



有預約的話去門口搵返自己時間條人龍,大概有十幾廿人。



排緊隊的時候會有人過來對短訊,口頭問一下點解要檢測,之後會得到一張紙仔。



「嘟」安心出行和額頭量體溫之後,就可以進入檢測中心,入去沿唔轉轉幾個圈。



入去之前要準備身份證和門口派張紙仔,跟指示去分流counter,工作人員會對資料、對手提電話和俾個樣本樽你。



拎住個樣本樽再去排隊,入面大概有十個櫃位,工作人員會分派唔同隊伍的人去檢測。

入去counter之後,將樣本樽交給檢測人員,檢完鼻再檢喉嚨,一分鐘唔駛就搞掂走得。

可能我有預約又約得早的關係,大概15分鐘就檢完,仲可以去食個早餐。

+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com