2022/01/08

[創業小記(3)] 絶對要相信自己的能力



原來寫創業計劃係一個認識自己的方式,上回講到我扔咗第一份功課。除了太多人做,我都唔想租個場俾人大魚大肉,咁先醒起我應該做素食相關的生意。唔應該係ETF之類我唔了解的事情。


[創業小記(1)] 未出發先興奮之2022年
[創業小記(2)] 真正想要的一定會實現
[創業小記(3)] 絶對要相信自己的能力
[創業小記(4)] 打開你的成功女性mode
[創業小記(5)] 計劃趕不上變化 變化趕不上計劃

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++







開餐廳太攰不符合我性格,香港又已經太多嘢買到,除咗繼續做素食內容拍素食食譜之外,唯一比較想做的可能係教得意素食早餐興趣班,不過要問人拎錢投資又好似唔可以咁簡單。

好歹都係一個出過書的作家,所以我諗咗個左手聯合大小素食品牌,右手聯誼素食者,winwinwinwin全世界都得益嘅項目,十幾版創業計劃書輕鬆完成。

除此之外還要計好三年財政預算,身為好鍾意計數的理科生,唔敢再俾藉口自己話唔識計數,根本係平日懶得出手之excel小天才ok?

接下來也沒有過五關斬六將的驚險場面,更唔需要爭崩頭。因為申請廿萬只需要過兩關,中獎人數亦無上限,最後一關係要當面說服班評審。
___________________________
有自己地方最開心係全部可以照自己心思佈置,正如 @weicutey 所說 #天秤座用不了醜東西 ,我自己都好期待成果

+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com