2022/01/02

[創業小記(1)] 未出發先興奮之2022年



這兩年很多人開咖啡店,你有沒有也想開一間呢?
唔一定需要小額貸款㗎~



[創業小記(1)] 未出發先興奮之2022年
[創業小記(2)] 真正想要的一定會實現
[創業小記(3)] 絶對要相信自己的能力
[創業小記(4)] 打開你的成功女性mode
[創業小記(5)] 計劃趕不上變化 變化趕不上計劃

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++



老實說,六個月前我完全沒想過要搞生意,一直都覺得自己零商業頭腦,又唔鍾意交際應酬,估唔到一個好學的決定令我忽然想做老闆。

時間回到半年前,太久沒搭飛機去旅行,時間不知如何打發,所以報吓不同興趣班,讀完營養食療、偵探之後,見到個90%用zoom上堂,讀完仲有錢收的創業班,可以收錢學嘢咁正,我仲拉咗兩個朋友一齊讀。

原本諗住zoom上堂的意思係一邊開住個ipad一邊做自己野,結果班同學仔知識淵博、人生經驗豐富又樂於分享,上堂好多野聽。至於阿sir教的大概都有20%實用,其中一個我袋走的知識係有個青年創業計劃,最高可以拎60萬創業基金。

做事主動積極的我本人就即刻研究青創個網站,幸運揾到個剛好未截止報名的計劃,而且歡迎任何行業,唔一定係科創電腦嘢。與此同時我又已經做緊份功課,有少少idea寫緊創業計劃書,機會果然係留俾有準備的人,梗係即刻報埋名無蝕底啦。

講咗咁耐,其實我都無諗住開咖啡店/早餐店/素食餐廳嘅。欲知後事如何,請看下回分解。
____________________________
今日緣份到一時衝動簽咗臨時租約特此留念,覺得有交租壓力請多多支持😆 另急需傢俬電器贊助,私訊慢慢傾😆


+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com