2022/01/04

[創業小記(2)] 真正想要的一定會實現



如果要認真計算的話,其實我經營多年的blog 已經係一盤生意,不過我一直無意識去處理,上堂時順便思考營運方針和做了一些調整,幾個月之後被動收入竟然增加一倍,看來我係一個被耽誤的商業小天才。或者應該去學埋股票入門


[創業小記(1)] 未出發先興奮之2022年
[創業小記(2)] 真正想要的一定會實現
[創業小記(3)] 絶對要相信自己的能力
[創業小記(4)] 打開你的成功女性mode
[創業小記(5)] 計劃趕不上變化 變化趕不上計劃

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++



人生最重要知道自己想要甚麼,而我一直想擁有的是屬於自己的工作室,主要用途方便影相拍片,不想房間堆滿餐具道具,每次拍南拍北都要花雙倍時間搭景拆景。之前有想過在台灣租地方,不過我又唔係想移民台灣喎,比較鍾意兩邊走兩全其美,今年搞掂香港個地方先。

於是我第一個想法係Foodie專用的共享工作室,揾埋導師做KOL培訓,舉辦不同活動等等。

寫計劃書做資料蒐集先發現,香港已經有一堆共享拍攝空開,以前啲Party Room已經全部裝修轉型變唔同場景,可以時租各種用途。

因為諗唔到仲有咩可以突破,我當時做創業班功課個ppt都說服唔到自己收唔到尾,上堂present完就扔咗再重新諗過。
_________________________
每日望住咁大個天又幾開心,幾日之間做咗好多未做過的事,人生非常有趣


+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com