2023/09/28

[曼谷旅行] 鄭王廟泰服拍攝體驗 搭船直達Wat Arun門口平租泰服



去曼谷除了飲飲食食和做SPA,好似都應該參觀下文化景點,所以這次也安排一趟鄭王廟拍照之旅。近年都流行穿泰服影寫真,不過我對泰服的要求只係黃色就ok,又熱又曬都無特別諗住約攝影師影,全部去到門口先算。結果都幾順利影到相丫。

目錄

(1) 前往Wat Arun鄭王廟黎明寺交通
(2) Wat Arun鄭王廟黎明寺 門票及入場規則
(3) Wat Arun鄭王廟黎明寺 內租泰服價格
(4) 泰服選擇與拍攝技巧


+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++



(1) 前往Wat Arun 鄭王廟黎明寺交通

其中一個最方便的方法當然係搭船,坐BTS到 Saphan Taksin 站落車,出站直行就會見到碼頭。要留意碼頭前面好多人好多攤檔仔兜售觀光船飛,要幾百銖一位。如果你唔係想坐遊客艇仔,記得無視佢地,一路行入碼頭中間,找到 Hop on hop off 這個渡輪航線,單程只要30泰銖一位。

買船票之後即刻就有船,基本上好似坐天星小輪,有兩層自由座位。每到一個站都有船長大叫站名,所以要記一下自己要去的地名。

建議可以將河邊行程排在同一天,坐船逐個去都幾方便,航班算密唔需要等船等太耐。





(2) Wat Arun鄭王廟黎明寺 門票及入場規則

坐船來的話,一落船就要直接去買入場卷入場。門票100泰銖一位,送一瓶小水。我來到的時候門口堆了一團大陸遊客,貼士係要穿過佢地自己去售票處買飛,唔好傻傻的跟在後面排隊。入場送的瓶裝水係自取的,基本上自己照顧自己啦。

因為宗教原因,進寺廟內不能穿小背心和短裙,現場都有罩衫可以借用,不過要租泰服穿的話就沒這個問題了。



(3) Wat Arun鄭王廟黎明寺 內租泰服價格

我之前以為入廟之前會有機會在附近的街上逛逛,順便再租泰服,沒想到下船就直接進來了。所以入去見到求其一間就直接租,反正價錢都唔貴,只要300泰銖包泰服、首飾和盤髮。

入面沒有更衣室,基本上只係拉起塊簾,亦無冷氣咁講究。我事前都早有準備,穿吊帶裙來,只需跌一邊膊,泰服可以直接穿在上面,方便又衛生,適合同樣打算速戰速決的你。

我先揀了黃色的內層,佢地黃色都有好多個唔同層次的黃,所以都要揀㗎。之後就交晒俾佢地,我諗我只係用左兩分鐘就變完身。盤髮的姨姨也很快手,然後有各種金飾套在你身上,好似Ironman著盔甲咁。

著好俾埋錢就可以去影相,佢話要一個鐘只內返,不過我返去的時候佢地食緊飯,我諗其實無好嚴謹。

要留意返佢地啲金器會甩色,我之後見手臂有一圈橙色先發現,洗得甩嘅唔驚。







(4) 泰服選擇與拍攝技巧

近年興粉色的泰服,不過想成為人群中最耀眼真係應該學我揀黃色,而且金金黃黃先貴氣呀!自拍可以帶腳架自拍棍,場內全部都可以用嘅,另外可以帶埋藍牙搖控,方便影大景。

天氣太熱行兩步都成身汗,其實都係求其影下,取景應該先上IG/小紅書睇下攻略,不外乎都係幾個位,我就漏左出草地再影返入去。另外留意中間個塔有分正面和背面,背面有條電線無咁靚,所以比較少人影。

如果你去到臨時想找攝影師,其實場內都有一些揹著大樓機的泰國人行埋嚟問,有需要都可以試試。價錢應該唔貴,不過質素就存疑啦。













回程我都係搭船去下一站,船票上面仲寫晒航班時間,都唔驚上錯船嘅。




加入Patreon付費會員看零廣告文章

https://www.patreon.com/veggirlclub

+++++
Follow me on Instagram @misskitb


下載港鐵沿線素食餐廳列表

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com