2023/01/02

[香港素食] 深水埗 | 聚來車仔麵:必試打卡招牌名物 爆漿阿華田西多士



前排在IG見到這間小店有個爆漿西多士好多人食,mark低左好耐,終於放假下午茶時間經過,見無咩人就入去食下啦。結論係我完全食唔到阿華田味,主要係影相同拍片only。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129


+++++



深水埗大南街除了文青咖啡店,還存在很多傳統小店,這間車仔麵我成日經過,都無留意有咩特別。



下午茶二十零三十蚊仲有野飲,過隔離啲咖啡店只係飲到半杯咖啡。



我就是見到這個爆漿阿華田西多士覺得好勁,新年想來個甜甜的開始嘛。


爆漿阿華田西多士跟朱古力榛子醬+熱奶茶 HK$35
西多士原來可以揀朱古力榛子醬或花生醬,不過上年紀的店員阿姨講得唔清唔楚,我都係佢上檯先知。而個醬係要另外加2蚊,餐牌或者阿姨都無提及,小錢我就無計較啦。



這個西多士主要是拿來拍片影下個流心效果,佢係兩片方包中間搽醬,外層灑滿阿華田粉,中間再淋一陀汁。切開個汁流動就有流心效果,沒甚麼特別秘密。



吃起來完全不甜which is非常神奇,而且無阿華田無朱古力無榛子無煉奶味,話唔定我中左招無味覺都唔定。丫,唯一食到係西多士有蛋汁味,其他真係無囉。


加入Patreon付費會員看零廣告文章

https://www.patreon.com/veggirlclub

+++++
Follow me on Instagram @misskitb


下載港鐵沿線素食餐廳列表

+++++
餐廳資料
聚來車仔麵

地址:深水埗基隆街172號
電話:23918033
營業時間:11:00–21:00 (星期一休息)
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com