2022/08/12

[香港素食] 那年夏天我在香港吃過的純素雪糕們 / 7間Vegan冰凍甜點推介



古有借酒消愁,我就推薦食雪糕抗鬱抑。香港今年忽然多左好多純素雪糕,究竟係素食變成潮流有利可圖,定真係社會文明進步呢?暫時仲係未知之數,不過我一向支持多元選擇,食野最緊要有得揀,想繼續有得食記得用錢錢投票啦!

以下分享7個今年暑假我食過的純素雪糕
(1) 中環 | igloo dessert bar
(2) 中環 | SO Coco
(3) 深水埗 | 「迆」雪糕專門店
(4) Giovanni Pina
(5) DAMA
(6) Harmony
(7) Dreyer's

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

+++++

(1) 中環 | igloo dessert bar


搭船去離島玩之前可以順路先在碼頭吃雪糕,igloo的意大利雪糕有個純素系列,口味包括:Dark chocolate / Dark orange chocolate / Coconut water / Black charcoal / Oat milk,仲有多款水果口味雪葩,店內通常會有1至2款純素雪糕交替出沒。吹住海風記得快食,因為溶得幾快。


(2) 中環 | SO Coco


賣相可愛的朱古力雪糕食落都係有椰子味,質地亦帶冰感,我都係推介佢地個椰子布甸多啲。

(3) 深水埗 | 「迆」雪糕專門店


想食純素軟雪糕,迆係你唯一選擇,好彩口味定期更新唔會食到悶,私心推介黑芝麻味。

食得更抵仲有呢個套票優惠:https://bit.ly/3oqXRim
同朋友男女朋友去食幾次就食晒10杯啦!

(4) Giovanni Pina


我的意大利好朋友,因為知道百年品牌第三代傳人真係好多堅持,所以食物質素非常有保證,正宗意大利Geleto食過都讚好。本人最愛係開心果味(非Vegan),朱古力味(Vegan)緊接其後,除了落各間分店食,最近仲推出左邪惡家庭裝佔據你的冰格。

(5) DAMA


雖然無左實體店,但去便利店就找到佢去更親切。個人推介我食完要記得抹嘴的竹炭朱古力和度假風芒果口味。

(6) Harmony


被喻為最好食的純素杯裝雪糕,品牌用自家製腰果奶作雪糕基底,口味多又特別,仲有零添加糖的Keto系列。我支持開心果和焙茶味,除了上官網訂購,現在也可以在尖沙嘴誠品找到。

(7) Dreyer's


貪新鮮點都要試下,我就覺得成分太唔天然,人工味之友,如果你食慣上面幾個牌子應該返唔到去呢個Standard。


+++++
Follow me on Instagram @misskitb


下載港鐵沿線素食餐廳列表

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com