2022/03/13

[香港素食] 你吃的三餐是哪三餐呢?



我現時吃的是早餐、早午餐和午餐,有時再加個下午茶。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129



+++++



幾年前生酮飲食開始興起的時候,我當然都無執輸積極研究一輪,畢竟身為以減肥為終身事業的性別。認真小寶寶看書查網站看視頻,了解科學原理和認識實行方法,仲好認真做咗個excel表計算每餐和每日碳水脂肪蛋白質。

蛋奶素生酮的主要食物係牛油果、雞蛋、芝士和菜,好彩剛好都係我最愛,所以食一排都無咩所謂。我仲癲到試過一日蛋斷添,即係全日淨係食雞蛋。

如果你想食純素生酮,理論上絶對可行嘅,不過人生已經如此艱難,又無工人照顧三餐,又無生死尤關的健康需要,做咩要咁極端先?

吃生酮的人通常都會做埋斷食,因為(a)食夠營養唔會想食零食 (b) 自體脂肪燃燒唔肚餓 (c) 通常會發展到一日一餐。

所以我都開始咗168、186,因為實在唔肚餓,又其實一日一餐真係好方便,煮嘢食洗碗都花好多時間㗎嘛。

秉承唔做運動慢慢瘦的佛系宗旨,目前我覺得最舒服最適合自己係每日上午10:30/11:00食到下午3:00/4:00,盡量低碳唔食精緻澱粉質,疫情之下無得採訪/約朋友食飯就更容易執行了。

每個人的飲食習慣都由好多因素組成,唔需要盲目跟到足或者覺得自己食錯,更重要係尊重別人的飲食習慣,唔需要將自己的觀念强加於別人身上。peace out🤘🏻

🥗是日菜單
奶油芝士炒滑蛋
牛油果南瓜籽葵花籽
Beyond豬柳 @beyondmeat
紅菜頭
車厘茄
冰地瓜
藍莓堅果希臘優格
英式早餐茶

+++++
Follow me on Instagram @misskitb


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com