2021/06/02

[台灣手信] 福源花生醬 法布甜馬卡龍鳳梨酥 | 如何用 iCarry 網購你最想念的台灣名產伴手禮 (文末附折扣碼)



吃完早餐一邊看小說一邊喝茶一邊吃鳳梨酥和花生醬蛋卷,確係人生一大樂事也。雖然已經兩年無飛台灣,不過我都會定期越洋訂購喜歡的零食和茶葉,最近發現左個收錄超過 400 間人氣台灣手信的網站,一次過訂齊想吃的名產,成箱寄到家門口,方便到難以致信!食完呢箱要再上去訂多一箱先得,文末分享埋NT$100 購物金俾你一齊用!


這篇文章會教你:
(1) 如何註冊 iCarry 帳號
(2) 可寄送香港之商品搜尋
(3) 下單流程、付款及海外直送
(4) 產品包裝
(5) 台灣手信推介
(6) NT$100 購物金優惠
 
iCarry 手信專家
https://link.icarry.me/


找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

緊貼最新鮮早餐與蔬食旅遊情報
按讚我的粉專https://www.facebook.com/breakfastland
追蹤我的IG:https://www.instagram.com/misskitb/

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129


Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1) 如何註冊 iCarry 帳號

註冊 iCarry 帳號非常簡單,只要有香港手機號碼就可以了,記得揀選香港區號852,輸入手機號碼然後按「發送驗證碼」。收到短訊之後鍵入驗證碼,接著進入下一步填資料就OK了。




推薦碼一欄記得填【2021】,登入就會見到戶口有NT$100購物金。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(2) 可寄送香港之商品搜尋

iCarry 網站上面有超過400間人氣台灣手信品牌,可以預訂送去機場,直接上飛機返屋企。雖然現在不能飛台灣,幸好還有海外直送服務,除了部分冷藏冷凍商品之外,大部分都可以速遞到指定地址,逐項睇慢慢揀都可以玩成個晏晝架!



搜尋商品的時候,提貨地點要揀「香港」「指定地址配送」,搜出來的產品都可以郵寄香港。



打開發現有超過 2000 項台灣手信!實在太誇張了!如果你有預設目標的話,也可以使用「分類篩選」工具,除了品項之外也可以指定品牌,可以過找找看有沒有自己食慣的心水產品。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(3) 下單流程、付款及海外直送

疫情之後你和我都應該已經變成網購專家,上網買野好簡單,見到喜歡的想吃的放進購物車就可以了!iCarry 網站會以重量計算運費,每公斤收費NT$ 120,使用可靠又快捷的順豐速遞,想慳錢記得點選NT$100折扣啊!



前排先忽然想食福源花生醬,在 iCarry 上面見到當然即刻擺入購物車,順便訂埋之前已經想試的花生醬蛋捲。另外訂了好有特色的馬卡龍鳳梨酥和家常料理產品,落單之後就可以期待好快食到想念的台灣味!



購物車右邊欄有一項「購物金折抵」,記得點選「全部抵用」,總金額立減NT$100。



付款方式有好方便的信用卡和支付寶,也可以新增常用收件人地址,方便下次再訂購時不用再打資料。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(4) 產品包裝

網購最令人擔心的一件事當然係產品是否能平安送達,落單後好快我已經收到包裹,打開發現包裝非常安全妥當,買玻璃樽裝產品都唔需要擔心。



順豐速遞送貨到家門口,非常方便。



打開入面見到購物清單和泡泡紙,商品排列得好整齊。



鳳梨酥附精美提袋,另外仲送左包小爆谷。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(5) 台灣手信推介

今次訂了五樣手信,有一定要食的鳳梨酥和我自己最愛的花生醬,另外也有日常家政產品,咩都想試下嘛。




法布甜三色馬卡龍鳳梨酥禮盒 (原味+茉莉綠茶+日月潭紅茶) NT$650

我第一次吃這個禮盒顏色好高級的法布甜鳳梨酥,主要看到它蟬聯5年台北市鳳梨酥大賽又獲AA Taste Award國際無添加認證最高等級3星獎,而且完全非一般鳳梨酥,無油低糖配方聞所未聞,讓人非常好奇好想食下!包裝咁靚當然亦非常加分!



一盒12個共有三款口味:原味、茉莉綠茶和日月潭紅茶,它最大特色係用了達克亙玆餅做外皮,對於平常沒特別喜歡鳳梨酥個曲奇餅皮的人,另有一種吸引力!



寄到香港都沒穿沒爛,我都幾滿意。

法布甜是全台灣唯一無油的土鳳梨酥,內餡採用關廟17號和2號土鳳梨,外皮用100%杏仁粉,無油、無水兼無麩質,真係減肥都食得!低糖配方之餘,亦特別選用日本海藻糖,吃起來也比較健康。



不瞞你說,我第一次覺得鳳梨酥真係好好食!!平常食一件就擺出去俾屋企人食,今次直頭唔捨得分享,收埋自己慢慢嘆!

達克亙玆餅皮咬下去有種獨特的鬆脆感,三種口味我最鍾意綠色帶茉莉香那個,入面有薄薄一層土鳳梨餡,可以咬到鳳梨肉,酸酸的唔會甜或者假。這個吃完之後我會推介俾所有朋友,希望盡快有機會去台中親身見識下。


新竹福源花生醬 - 福源花生醬蛋捲 NT$400
新竹福源花生醬 - 福源花生醬-顆粒 NT$160

新竹福源花生醬應該也不用多作介紹,我每次去台灣都必定要買!之前香港某間高級超市都有入貨,但這兩年都不見了,也有網店賣原價雙倍至三倍價錢!我幫你計過啦,上 iCarry 訂係平少少的。



禮盒包裝好骨子的花生醬蛋捲一盒有16條,每條都有獨立膠盒包裝,所以寄到來香港都好完整無爛無碎。



我覺得這個蛋捲最優勝的地方在於酥脆蛋捲皮,蛋香十足咬起來也很實在,絕對唔會硬實實。入面係滿滿美味的福源花生醬,每一啖都超級滿足,係會令人一條接一條唔想停下來!自制能力小一點好快就會食晒成盒。


阿聰師 - 甜酒芋頭豆乳 NT$200
和秋 - 麻辣豆腐 NT$109

另外也貪得意買了這兩個,平時見人地食麻辣鴨血食得咁開心,唔食肉的人原來也有麻辣豆腐食下!台灣腐乳係特別好食,咁大樽用來炒菜可以食好耐,幾抵食。



這個麻辣豆腐係湯底配方,成包隔水加熱又得,倒入碗入微波或者倒落鍋煮滾都可以,我見咁多湯汁就順便煮個麵再煮幾條菜。跟包裝加一倍水煮滾,可以好似打邊爐咁煮其他野,方便又好味喎。而且佢不用放雪櫃冷藏幾好。



簡單一煮就變出豐盛又富台灣味的素食午餐!



甜酒芋頭腐乳第一次食,估唔到煮起來真係有芋頭味!入面又真係有芋頭肉,我真係覺得好新奇!腐乳用玻璃包裝,入面仲有個膠蓋,都幾乾淨保鮮。我就鍾意用腐乳來炒菜,放幾塊落鑊加點水開成汁,再放蔬菜入去炒熟就OK,簡單快捷又好味健康的一餐。

這個腐乳味道偏清淡,而且帶清新甜味和芋頭香,我覺得搞不好配饅頭和芋泥會超好食,再搵日實驗一下先。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(6) NT$100 購物金優惠

最後係你最期待的折扣優惠碼,註冊時輸入推薦碼【2021】即可獲得 NT$100 購物金(首次消費即可使用,期限半年),即刻上去買齊你最掛住的台灣名產!https://link.icarry.me/misskitb

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com