2021/06/24

[食譜] 蛋奶素/生酮 | 5個材料簡易生酮麵包 唔洗搓麵粉都有貓咪吐司



買左貓咪麵包模又懶搓麵粉,試試拿來焗生酮麵包,五個材料撈一撈倒入模中,焗15分鐘就有出爐,超可愛又飽肚,生酮早餐剛剛好!


+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129
Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++



材料
杏仁粉 40g
洋車前子粉 2茶匙
泡打粉 1茶匙
雞蛋 2隻
牛油 30g



第一次試焗,撈完之後發現份量唔夠放入貓咪模,所以將食譜份量double (上面寫個材料份量我已經double左)。然後我第二日先發覺自己將茶匙睇左湯匙,洋車前子粉加多左3倍,但焗出來都ok,我諗係口感無咁有彈性。



貓咪模我在淘寶買的,除了貓咪仲有兔仔同熊仔,自己可以上去搜尋。這款近似日本三能個模,我買埋上下兩個蓋,比較方便使用。一條麵包大概用270g麵粉,拿來焗生酮麵包就沒打算將它塞滿,取個形狀而已。

焗生酮麵包的話建議可直接買矮一點的款式。



焗完15分鐘出來真係成功喎,自己覺得好驚喜!麵包朝下貼住模蓋果邊有吐司邊的效果,又幾靚仔喎!成塊食略略有點太厚,所以我切開一半,比一般麵包更容易切得平整。



可能因為我落太多車前子粉的關係,麵包咬起來較實淨,而且食一塊就飽足全日,另外用無鹽牛油就沒甚麼鹹味,應該要加返少少鹽提味。下次用返正確食譜再焗一次先!



用返正確的份量再焗一次,原來會好食好多,哈哈哈!



少一點洋車前子粉,麵包鬆軟度差好遠!吃起來也沒那麼飽滯!所以如果你想吃飽一點的話,其實可以略提升洋車前子粉的份量,麵包會比較厚實。



直接食或者配堅果醬都好爽,用來夾三文治都唔錯架。



最後再附上完整食譜一次:

材料
杏仁粉 40g
洋車前子粉 2茶匙
泡打粉 1茶匙
雞蛋 2隻
牛油 30g
鹽 少許

做法:
1/ 無鹽牛油用微波爐「叮」至溶化
2/ 加入粉類材料再打兩隻雞蛋
3/ 將所有材料拌勻混合
4/ 將麵糊倒入貓咪麵包模
5/ 焗爐180度焗15分鐘即可

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com