2017/12/22

kitb揀聖誕禮物2017

大家是不是開始為揀聖誕禮物而煩惱了?

(vol. 1)
我已經寄出了一份交換禮物又要想另一份,節日就是表情愛意謝意的好時機嘛,細心王kitb今年來幫大家揀美味的聖誕禮物,保證收禮人開開心心過佳節。第一個推介的是朱古力,剛登陸香港的西班牙朱古力品牌,你可以送期間限定粟子朱古力或100%朱古力俾我,謝謝。XD


Cacao Sampaka 季節限定粟子朱古力 HK$398(16粒)、HK$298(9粒)、HK$138(4粒)

Cacao Sampaka 期間限定店
地址: 銅鑼灣Sogo B1
粉絲團:https://www.facebook.com/CacaoSampakaHK/
網址: http://www.cacaosampaka.com/



+++++

(vol. 2)
香港製造的聖誕禮盒,適合送給外國朋友,還可以邊送禮邊做善事呢!

每售出一個聖誕糖果許願球,奇華會捐五蚊給願望成真基金,用這個來裝飾聖誕樹特別有意義。DIY聖誕曲奇禮盒也很有趣,入面三種口味餅乾加我最喜歡的朱古力筆,用熱水浸溶就可以在餅乾上畫公仔了,有吃有玩。

經典熊貓曲奇也換上聖誕裝,跟雪人一起賀佳節。奇華的曲奇一向有水準,我食過既都幾好食架,送禮唔會伏。

拆禮物影片:https://youtu.be/RY7Us2nzmQ0


聖誕糖果許願球 HK$50

+++++
(vol. 3)
聖誕節係要食朱古力既!

Marks & Spencer’s 今年聖誕推出一系列 Paddington Bear朱古力糖果,這個熊外型像個英式紳士,開口講野話唔埋仲有蕭叔叔口音。整個系列包裝超可愛,內容則只有牛奶朱古力和水果糖兩款,全部素食可用。我覺得咁大隻空心熊好勁,完全唔知點食,但敲爛佢應該幾有快感,或者可以直接咬佢個頭?


PADDINGTON™BEARS MILK CHOCOLATE 58g HK$49
PADDINGTON TEENY TINY 11g HK$25

+++++
(vol. 4)
這熊熊也太犯規!

好米芽 Homiya是我很喜歡的台灣品牌,她們除了古早味麥芽糖,也有出品各種各樣有趣零食,今年聖誕就有這個堅果瓦片。堅果瓦片就是一餅薄薄的餅乾,上面黏著滿滿的堅果碎片,香口又健康的小食。除了最常吃到的杏仁瓦片,還有另外三種口味可以揀,加上這個包裝,交換禮物不會被白眼啊!


熊愛瓦片手工餅乾:杏仁/抹茶/南瓜子/巧克力 NT$400
https://www.homiya.co/products/bird-bear-tuiles

+++++

FOLLOW ME ON FACEBOOK
https://www.facebook.com/misskitb/ 

BLOG:misskitb.blogspot.com
IG:www.instagram.com/misskitb
Youtube:www.youtube.com/misskitb

email:misskitb@gmail.com