2021/11/11

Style Theory:租借名牌手袋救地球?每月HK$899就有新袋用



女仔鍾意時尚買手袋係平常事,不過對一般人來說名牌手袋都算係個大投資,無可能個個月買新款,買錯左會肉赤,買得多屋企又無位擺,仲要照顧保養又驚用殘佢。所以我覺得租手袋這件事真的好值得支持,付出一個月費,定期定額就可以每月換新形象,有d野你唔一定要擁有先叫擁有既!

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129

Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++



「Style Theory」是一間來自新加坡的公司,我都係收到個手袋的時候先發現,乜原來由新加坡寄過來咁大件事。這間公司提供各項時尚單品租借服務,除了手袋好似有另一個 APP 借時裝,尤其適合現代遊牧一族,唔想要咁多身外物羈絆人生。

Style Theory
https://www.styletheory.co/



https://apps.apple.com/us/app/style-theory/id1070813998

租袋流程

整個租借流程都在手機 APP 內完成,註冊戶口之後可以先瀏覽一下,睇睇有甚麼名牌手袋引起興趣,喜歡的也可以先按「心心」收藏,租的時候再慢慢揀。租手袋之前要先經過身份認證,需要上載身份證核實,異竟都要萬幾二萬蚊個手袋,實名制都合理既。

揀左訂閱月費又核實左身份,即可預約想借的手袋,每個月限借一個,落左單就會用 DHL 速遞到達家門。還袋的時候同樣用 DHL,原箱寄返去就OK,來回速遞費用當然已經包左,唔需要再另外俾。



手袋包裝狀態

APP 上面的手袋都有專人處理,出租前都有清潔乾淨保持最佳狀態,打開防塵袋仲搵到張卡仔,上面mark低晒手袋有小損傷的地方,唔需要擔心還袋俾人屈你整爛。除了防塵袋之外,手袋入面仲有個氣泡袋,keep住手袋形狀唔會塌。



使用 Style Theory 的好處

1/ 每個月有新手袋用,經常有新袋影打卡相,自己買邊買到咁多款
2/ 可以有機會試不同品牌、材質、顏色、設計、造型的手袋,助你找到最適合自己的風格
3/ 買手袋之前可以租來試用,確保重量、呎吋都適合自己需要
4/ 月費合理節省日常置裝費用
5/ 減少身外之物,順便減少自己碳排放,為環保出一分力
6/ 手袋並非全新,有一定使用痕跡,用起來比較無壓力



Style Theory 適合甚麼人?

1/ 經常需要影打卡相的 IGer
2/ 初出社會工作但要有行頭充撐場面
3/ 斷捨離到極致唔想太多身外物



Style Theory 的缺點

1/ 一定無可能有齊市面上所有款,顏色選擇亦有焗限,不過我覺得日常用係夠揀既





我本來係睇 Chanel 同 Dior 袋既,不過大部分都係黑色又或者太細個,最後借左 Gucci。我覺得 APP 上面黑色或者係鮮豔顏色的袋比較多,我自己就想搵這種灰灰粉粉色系的手袋襯衫,首選其實係奶黃色但無啦,不過這個顏色我都幾鍾意。

體驗一下揹個二萬幾蚊的手袋出街的感覺,有時出入酒店或高級餐廳,真係需要有少少行頭。名牌手袋的質感又真係有差,不過始終唔係自己既就唔敢太粗用。

這次借完手袋我都認識左更多名牌子和袋款,長知識之餘未來亦會更加留意,睇清楚試清楚先入手都唔遲丫。

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com