2022/04/23

[香港素食] 全港 | Starbucks 聯乘 Christian Yang 楊尚友 推出5款期間限定純素美食



嘩!今年地球月香港好多連鎖餐廳都推出期間限定素食餐牌!雖然我平時比較少出街食,不過呢幾日studio無雪櫃用,正好等我逐間去試吓新嘢食先!

Starbucks就聯乘星級大廚 Christian Yang 楊尚友推出5款plant-based美食,我試咗其中3款都有被驚喜到!好食過星巴克平時啲嘢。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129



+++++

Plant-based 同 Vegan 有甚麼分別?
很多大企業推出素食產品的時候,都會選擇用plant-based這個字,而唔會用純素字眼,原因好簡單,就係想避免法律糾紛。即使一個餐點本身沒有用蛋奶等動物成分,但當中亦可能有原材料莫名其奶加左動物成分,而又無明確標示。加上不是在全素食廚房內製作,如果有個好嚴謹又鍾意打官司的顧客覺得有問題,咁佢地就會好麻煩。這種事情可能比較少在香港發生,但在星巴克原產地都幾常見架。



今次推出的五款素食有鹹也有甜,採用 Impossible Meat 植物肉和 Oatly 植物奶,望落都好吸引好有新鮮感!



我早餐時間就去到買,仲驚唔係間間分店都齊貨,似乎應該全線都穩陣食到喎。



除了素食新品,Menu 中間最大範圍竟然係植物奶飲品,非常地球月的一件事!



仲有 Line 的地球月系列啊~如果你仲未有環保杯記得睇下啦。


希臘式豬肉酥 HK$38
香氣撲鼻的豬肉酥,餡料有肉碎和各種蔬菜,份量夠豐富,調味亦感覺到地中海風味,純素酥皮真係脆喎又唔油膩,呢個可以推介。


牛肉薯仔捲 HK$52
切開仲以為得好少牛肉餡,咬落先發現入面幾澎湃,薯仔係仲有咬口的質地,味道以impossible為主,個皮仲有少少煙韌度無腍晒。紅色的是番茄而唔係我討厭的三色椒,加分。飽肚之選。



三重朱古力泡芙 HK$45
比想像中大隻的泡芙,中間滿滿吉士醬,我仲以為係朱古力添。泡芙皮未算驚豔但都好食過唔少純素甜品。面頭的朱古力醬夠多又唔太甜,喜愛朱古力的人表示滿意。

這個新系列在兩大外賣APP都有上架,套餐有一個食加兩杯飲品,唔想出街可以多加利用。

+++++
Follow me on Instagram @misskitb


 +++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 廣告查詢:hello@veggirlclub.com
Δ 邀訪 / 合作 請洽:misskitb@gmail.com